هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

شناسایی و تربیت طلاب نخبه مورد توجه قرار گیرد

آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی تأکید کردند

شناسایی و تربیت طلاب نخبه مورد توجه قرار گیرد

حضرت آیت‌الله‌ مکارم شیرازی، بر توجه به شناسایی و تربیت طلاب نخبه و برنامه‌ریزی منظم همراه با اعتدال واحدهای آموزشی تأکید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی، این مرجع تقلید در دیدار اعضای شورای عالی واحدهای آموزشی تحت اشراف خود، پس از استماع گزارش اقدامات یک ساله انجام‌شده این واحدها، از اهتمام آنان تشکر نمودند و در ادامه به ارائه رهنمودهایی پرداختند.
این مرجع تقلید در ادامه به توصیه‌های زیر تأکید کردند: توجه به شناسایی و تربیت طلاب نخبه؛ فراهم آوردن مقتضیات لازم و مقدور جهت فعالیت‌های واحدهای آموزشی؛ قرار گرفتن بیش‌از پیش واحدها، تحت برنامه‌ای منظم و ضابطه‌مند، همراه با اعتدال و تبیین منطقی.
معظم‌له ضمن تأکید بر اعتماد خود به شورای عالی واحدهای آموزشی و حمایت از آن، مراجعه واحدهای آموزشی در امورات خود به این شورا و تبعیت از تصمیمات شورا را لازم برشمردند.
حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی، ادامه فعالیت‌های تحت پوشش با مدیریت و برنامه‌ریزی این شورا و تحت اشراف مؤسسه «مدرسه الامام علی‌بن ابی‌طالب(ع)» را در راستای هماهنگی و مساعدت بیش‌از پیش با مدیریت حوزه‌های علمیه برشمردند و برای همه دست‌اندرکاران این واحدها دعای خیر نمودند.
 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه