هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

آموزش ‌و‌ پرورش از تولیدات این مرکز استفاده کند

رئیس مرکز تخصصی مهدویت در رونمایی از کتاب چهار جلدی «یاران آفتاب»

آموزش ‌و‌ پرورش از تولیدات این مرکز استفاده کند

حجت‌الاسلام والمسلمین کلباسی گفت: مرکز تخصصی مهدویت در سال‌های اخیر تولیدات مختلفی در زمینه تعلیم و تربیت کودک و نوجوان تولید کرده است که می‌طلبد، وزارت آموزش و پرورش از این آثار در عرصه تربیت استفاده ببرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین کلباسی، ۲۲‌آبان در مراسم رونمایی از کتاب کار چهار جلدی «یاران آفتاب» که توسط معاونت کودک و نوجوان این مرکز به چاپ رسیده است، امیدواریم در زمینه تربیت اسلامی بیش از پیش، به عرصه کودک و نوجوان توجه گردد.
وی خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی و مرحوم حجت‌الاسلام راستگو از زحمت‌کشان و بنیان‌گذاران تربیت کودک و نوجوان در حوزه بوده‌اند و هر اثری که تولید نموده‌اند، تاکنون منشأ اثرات افتخارآمیزی بوده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین کلباسی گفت: مرکز تخصصی مهدویت در سال‌های اخیر آثار مختلفی در زمینه تعلیم و تربیت کودک و نوجوان تولید کرده است که می‌طلبد، وزارت آموزش و پرورش از این آثار در عرصه تربیت استفاده ببرد.
لزوم برخورداری مربیان پیش‌دبستانی از دانش و مهارت تربیت دینی
علیرضا رحیمی معاون پژوهش و برنامه‌ریزی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش هم در این مراسم، گفت: ما اگر بخواهیم نسل آینده کشورمان مهدی‌باور و مهدی‌یاور باشند، باید برنامه‌های مدونی را داشته باشیم؛ می‌بایست مربیان پیش‌دبستانی از توانمندی لازم در زمینه تربیت اسلامی برخوردار گردند.
گفتنی است، کتاب کار چهار جلدی «یاران آفتاب» ویژه رده سنی پیش‌دبستانی، توسط معاونت کودک و نوجوان مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم، طراحی و تألیف و از طرف سازمان ملی تعلیم و تربیت وزارت آموزش و پرورش معرفی شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه