هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

معارف ناب اهل‌بیت(ع) را به دنیای تشنه حقیقت و معنویت برسانید

آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی خطاب به دبیر‌کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)

معارف ناب اهل‌بیت(ع) را به دنیای تشنه حقیقت و معنویت برسانید

این مرجع تقلید گفتند: به‌برکت معارف قرآن و اهل‌بیت(ع)، ذخایر و ثروت‌های ارزشمند معنوی بسیاری داریم که ما را از مکتب‌های دیگر بی‌نیاز می‌‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی، در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانی دبیر‌کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، با تقدیر از فعالیت‌های انجام‌شده توسط مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) گفتند: توفیقاتی که برای این مجمع در ترویج و نشر معارف نورانی اهل‌بیت(ع) حاصل شده است، جای تقدیر و تجلیل دارد و باید روز به روز این فعالیت‌ها افزایش پیدا کند.
ایشان افزودند: الحمدلله و به‌برکت معارف قرآن و اهل‌بیت(ع)، ذخایر و ثروت‌های ارزشمند معنوی بسیاری داریم که ما را از مکتب‌های دیگر بی‌نیاز می‌‌کند.
این مرجع تقلید در ادامه بیان کردند: حال که این ثروت‌های عظیم در دست ماست، باید آن را به دنیای تشنه حقیقت و معنویت برسانیم. اهتمام کنید که این امر مهم را به بهترین وجه انجام دهید. معظم‌له گفتند: ان‌‌شاء‌الله توفیقات شما و همکاران‌تان در نشر معارف والای اهل‌بیت(ع)، روز به روز بیشتر شود و همه تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) باشید.
حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانی نیز در ابتدای این دیدار که در بیت حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی برگزار شد، گزارشی از فعالیت‌های گذشته و برنامه‌های آینده مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) را ارائه کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه