هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

ساماندهی ۳۳۰ مبلغ در مدارس امین لرستان

ساماندهی ۳۳۰ مبلغ در مدارس امین لرستان

حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی، ۲۰‌مهر در جلسه هم‌اندیشی حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان لرستان که در مدیریت حوزه علمیه این استان برگزار شد، گفت: مدارس امین، نقش مهمی در تعمیق باورهای دینی دانش‌آموزان دارند و باید تلاش شود، علاوه بر ارتقای کمی مدارس، کیفیت آموزش نیز در این مدارس ارتقا یابد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم‌آباد، وی با اشاره به اینکه حضور مبلغان در مدارس راهکاری مؤثر برای تعمیق و گسترش معارف دینی در شخصیت دانش‌آموزان است، افزود: مبلغان با همکاری معلمان و مربیان پرورشی، نقش مهمی در جذب نوجوانان به معارف اسلامی و قرآنی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه دارند.
مدیر حوزه علمیه استان لرستان، از همکاری و تعامل دوجانبه کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش استان لرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این کمیته تلاش می‌کند تا با اجرای برنامه‌های مندرج در انعقاد تفاهم‌نامه، آموزه‌های قرآنی و اخلاقی را در مدارس و بین دانش‌آموزان نهادینه کند.
گفتنی است،‌ ساماندهی و سازماندهی ۳۳۰ نفر از مبلغان در مدارس امین استان لرستان، از مهمترین مصوبات این جلسه بود که قرار است، این طرح امسال به‌همت کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش اجرایی شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه