هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

آموزش ۵هزار دانشجو از ۸۰ ملیت در دانشگاه مجازی المصطفی

در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه مجازی المصطفی عنوان شد

آموزش ۵هزار دانشجو از ۸۰ ملیت در دانشگاه مجازی المصطفی

رئیس دانشگاه مجازی المصطفی گفت: عملا فرصتی مهم را به‌دست آورده‌ایم که بدون تمرکز بر سرزمین و منطقه جغرافیایی، در اقصی نقاط جهان با جذب دانش‌پژوهان علاقه‌مند به معارف دین مبین اسلام، معارف اهل‌بیت‌(ع) را نشر بدهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین ارجمندفر در مراسم آغاز سال تحصیلی 1401-1400 دانشگاه مجازی المصطفی که در محل این دانشگاه برگزار شد، ضمن تشریح فعالیت‌های دانشگاه، ابراز داشت: دانشگاه مجازی المصطفی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بهترین مسیر را برای تشنگان معارف اهل‌بیت‌(ع) که به هر دلیلی نمی‌توانند به‌صورت حضوری آموزش ببینند در سراسر جهان فراهم آورده است.
وی تصریح کرد: به واسطه امکانات، عملا فرصتی مهم را به‌دست آورده‌ایم که بدون تمرکز بر سرزمین و منطقه جغرافیایی در اقصی نقاط جهان با جذب دانش‌پژوهان علاقه‌مند به معارف دین مبین اسلام معارف اهل‌بیت‌(ع) را نشر بدهیم.
رئیس دانشگاه مجازی المصطفی در پایان تصریح کرد: معلم یا دانش‌پژوه در این عرصه جایگاه بالایی دارد و می‌طلبد در راستای نشر مکتب اهل‌بیت‌(ع) به بهترین نحو ممکن حرکت کند.
همچنین در ابتدای این مراسم، معاون آموزش دانشگاه مجازی المصطفی با بیان اینکه امسال با سرلوحه قرار دادن شعار سال به‌عنوان تحول و تعالی نظام آموزشی در سیستم آموزشی، سعی ما در ارتقای سطح کیفی آموزش دانش‌پژوهان است، ابراز داشت: امسال شاهد رشد چشمگیری در فرایند ثبت‌نام دانش‌پژوه از ۸۰ ملیت بوده‌ایم که رشته‌های تفسیر و علوم قرآنی بیشترین اقبال را داشتند و امید است تا پایان سال قریب ۵ هزار دانشجو در این مرکز آموزش ببینند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه