هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

تبلیغ، میوه نهال حوزه علمیه و تربیت مبلغ از مهم‌ترین اهداف حوزه است

مسئول دبیرخانه شورای‌عالی حوزه‌های علمیه در بازدید از معاونت تبلیغ حوزه علمیه

تبلیغ، میوه نهال حوزه علمیه و تربیت مبلغ از مهم‌ترین اهداف حوزه است

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان مسئول دبیرخانه شورای‌عالی حوزه‌های علمیه به منظور بازدید از معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه در این معاونت حضور یافت. در این دیدار حجج‌اسلام اخویان رئیس بازرسی شورای‌عالی حوزه و صالحی مسئول طرح و برنامه این شورا نیز حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در ابتدای این بازدید، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این معاونت پرداخت.
حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان نیز از تلاش‌های معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه تقدیر نمود و اظهار داشت: تبلیغ، میوه نهال حوزه و محصول حوزه است و تربیت مبلغ یکی از مهم‌ترین اهداف حوزه می‌باشد. مقدس‌ترین کار در حوزه، تبلیغ دین است و به‌همین میزان باید به آن توجه نمود.
مسئول دبیرخانه شورای‌عالی حوزه‌های علمیه افزود: در گذشته تبلیغ فقط در منبر خلاصه می‌شد و مردم استقبال خوبی از منابر و سخنرانی‌ها داشتند و سخنوران مشهوری بودند که با اخلاص و عمل صالح به‌خوبی تبلیغ دین را انجام می‌دادند؛ همچنان که در حال حاضر نیز این‌گونه تبلیغ رونق دارد؛ اما شرایط کنونی متفاوت از گذشته است. ابزارها و شرایط تبلیغی متفاوت شده و شبهات و رقبای تبلیغ دینی زیاد شده‌اند.
وی سیاستگذاری جهت مقابله با هجمه‌هایی که علیه دین و اسلام ناب محمدی(ص) می‌شود را لازم دانست و گفت: معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه، باید مرجع تبلیغ دین باشد. هنر معاونت تبلیغ باید شناسایی استعدادهای مختلف طلاب در تبلیغ دین باشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه