هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

  اعلام دستورالعمل جذب و گزینش معینه‌ها در سال ۱۴۰۰

اعلام دستورالعمل جذب و گزینش معینه‌ها در سال ۱۴۰۰

مدیریت جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، دستورالعمل جذب و گزینش معینه‌های کاروان‌ها در سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدیریت جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با استعانت از خداوند متعال، بعد از اجرای طرح پالایش معینه‌های حج تمتع و برگزاری آزمون جذب معینه‌ها در سال ۱۳۹۹ با عنایت به عدم تأمین نیاز استان‌ها، در راستای بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت بالای حوزه‌های علمیه سراسر کشور و استفاده از توان علمی و عملی خواهران مبلغه واجد شرایط در چرخه حج و زیارت، مدیریت جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت در نظر دارد، به منظور تکمیل نیروهای خواهر معینه براساس نیاز استان‌ها اقدام به جذب نیرو از میان متقاضیان بومی واجد شرایط برای کاروان‌های شیعه کند.
حداقل ۳۰ و حداکثر ۴۵ سال سن، دارا بودن حداقل یکی از مدارک ( سطح۳ از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران یا جامعة‌الزهرا؟سها؟)کلیه رشته‌ها و کارشناسی‌ارشد رشته ارتباطات با گرایش حج وزیارت (با ارائه گواهی از مراکز آموزش عالی) به همراه سطح۲ از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران یا جامعة‌الزهرا؟سها؟)کلیه رشته‌ها از جمله داشتن شرایط اختصاصی این واحد به شمار می‌آید.
تمامی مراحل ثبت‌نام آزمون و پرداخت هزینه ثبت‌نام آزمون به‌صورت اینترنتی از طریق سایت مدیریت جذب و سازماندهی به آدرس azmoon.hajj.ir صورت خواهد پذیرفت.
ثبت‌نام برای آزمون به‌صورت اینترنتی و از ۱۹‌مهر تا ۳ آبان از طریق سایت مدیریت جذب و سازماندهی به آدرس azmoon.hajj.ir خواهد بود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه