هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

  برگزاری دوره جامع تربیت مبلغ مجازی

برگزاری دوره جامع تربیت مبلغ مجازی

دوره جامع تربیت مبلغ مجازی به‌همت سازمان اوقاف و امور خیریه در سال 1400 تدارک دیده شده که از ابتدای سال جاری تاکنون دوره‌های گوناگونی برای مبلغان داوطلب اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، دوره جامع تربیت مبلغ مجازی به‌همت سازمان اوقاف و امور خیریه در سال 1400 تدارک دیده شده که از ابتدای سال جاری تاکنون دوره‌های گوناگونی برای مبلغان داوطلب اجرایی شده است.
در بخشی از این دوره جامع، دوره تبلیغ دینی در فضای مجازی با تلفیقی از آموزش‌های مهارتی و آموزش‌های محتوایی در فروردین‌ماه برگزار شد؛ اصول پاسخگویی به شبهات فضای مجازی، چالش‌های امنیتی فضای مجازی و غیرمجازی، تیترنویسی و تکنیک‌های انتشار ویروسی محتوا، از جمله سرفصل‌های این دوره بود.
دوره تولید محتوا باگوشی هوشمند نیز، یکی از مهمترین بخش‌های تبلیغ دینی در فضای مجازی بوده که عدم مهارت در این رشته، متأسفانه یکی از بزرگترین اشکالات طلاب است؛ آشنایی با محیط کار و ابزارهای نرم‌افزار متن‌نگار، آموزش پرده سبز، اصلاح لوگوموشن و آموزش کلیپ‌استوری، تایپ صدادار نیز از سرفصل‌های این دوره بود که در میانه اردیبهشت برگزار شد.
همچنین دوره‌های رسانه‌شناسی و راهکارهای مدیریت رسانه، کاربری تخصصی شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان، امنیت و حریم خصوصی و مقدماتی فتوشاپ نیز، در این دوره جامع در نظر گرفته شده است.
دوره کپسول پریمیر نیز، به آموزش مقدمات تدوین در نرم‌افزار پریمیر پرداخته که از جمله سرفصل‌های این دوره، «محتوای خاص و حرفه‌ای برای ساخت کلیپ»، آموزش ایده‌یابی برای ساخت کلیپ و کار کردن با ابزارهای مهم پریمیر که از 13 تا 16 دی‌ماه برگزار می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه