هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

فراخوان آثار تخصصی و هنری چهارمین «جشنواره ملی جهادگران» اعلام شد

فراخوان آثار تخصصی و هنری چهارمین «جشنواره ملی جهادگران» اعلام شد

چهارمین «جشنواره ملی جهادگران» ویژه طلاب و دانشجویان جهادگر، با هدف گردهمایی و هم‌افزایی اجزای نوآور و مؤثر زیست‌بوم حرکت‌‌ها‌ی جهادی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، به‌همت دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، چهارمین «جشنواره ملی جهادگران» ویژه طلاب و دانشجویان جهادگر با هدف گردهمایی و هم‌افزایی اجزای نوآور و مؤثر زیست‌بوم حرکت‌‌ها‌ی جهادی اعلام شد.
محورها و موضوعات شرکت در این جشنواره، در بخش تخصصی شامل: گسترش گفتمان جهادی در بین آحاد مردم، شناسایی و به‌کارگیری ظرفیت‌های مردمی، ایجاد تشکیلات جهادی موفق و پایدار، پیشرفت منطقه‌ای و یا حل مسائل مناطق کم‌برخوردار است و در بخش هنری و ادبی شامل: بازنمایی فعالیت گروه‌های جهادی در قالب‌های عکس، مستند، نماهنگ، شعر (کلاسیک)، داستان کوتاه و خاطره می‌باشد.
علاقه‌مندان برای شرکت در این چشنواره، می‌توانند تا ۳۰ آذرماه 1401 آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.
جشنواره ملی جهادگران در دو بخش تخصصی و هنری، فراخوان خود را طراحی نموده تا فعالان، صاحب‌نظران و کارشناسان و جهادگران فعال در حوزه محرومیت‌زدایی بتوانند، ایده‌ها‌، آثار و دستاوردهای خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند. به صاحبان آثار در طول بازه فراخوان مشاوره‌ها‌ی عمومی، تخصصی و کاربردی داده خواهد شد و بعد از بازه فراخوان آثار، توسط اساتید تخصصی مورد داوری قرار خواهند گرفت و آثار برگزیده به دو صورت ارائه جمعی و ارائه پوستر در برنامه اختتامیه جشنواره قابلیت ارائه به مخاطبان را خواهند داشت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه