هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه از برگزاری موفق کنگره امناءالرسل

تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه از برگزاری موفق کنگره امناءالرسل

آیت‌الله علیرضا اعرافی از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین رضا اسکندری در برگزاری کنگره علمی و بین‌المللی امناءالرسل در عراق و ایران تقدیر کرد.

به‌ گزارش خبرگزاری حوزه مدیر حوزه‌‌های علمیه در نامه‌ای خطاب‌ به دبیر این کنگره،‌ ضمن تقدیر از زحمات، تلاش‌ها و همت والای حجت‌الاسلام والمسلمین رضا اسکندری، با ابراز خرسندی از برگزاری  موفق کنگره امناءالرسل پیرامون شخصیت آیت‌الله سید محمدمهدی موسوی الخرسان، مساهمت نهادهای حوزوی، علمی و فرهنگی در برگزاری با شکوه و آبرومند این کنگره در قم و نجف  را ستود و دستاوردهای ارزنده آن را مایه افتخار دانست. آیت‌الله اعرافی خواستار استمرار و ارتقای این حرکت مبارک برای آینده شد.
گفتنی است، کنگره علمی و بین‌المللی امناءالرسل به‌منظور توسعه و تبادلات علمی دو حوزه‌ بزرگ نجف اشرف و قم مقدس، با ابتکار حوزه علمیه قم و همکاری اعتاب مقدس علوی و حسینی در عراق و نیز مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و نهادهای حوزوی علمی و فرهنگی در ایران، از دو سال پیش با تجمیع آثار علمی آیت‌الله سید محمدمهدی موسوی الخرسان کلید خورد و پس از تدوین موسوعه ۴۶ جلدی ایشان، آبان و آذر امسال با حضور اندیشمدان و علما در نجف، قم‌ و مشهد برگزار گردید.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه