هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

فراخوان ارسال آثار به جشنواره سراسری نماز با عنوان «فجر تا فجر»

فراخوان ارسال آثار به جشنواره سراسری نماز با عنوان «فجر تا فجر»

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسنی‌حلم، رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان، با اشاره به برگزاری جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر»، اظهار کرد: این جشنواره با همکاری نهادهای علمی و فرهنگی، در راستای ترویج فرهنگ نماز در جامعه برگزار خواهد شد.
وی به تشریح محورها و قالب‌های این جشنواره جهت ارسال آثار پرداخت و یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند، آثار خود را در عرصه‌های، علمی و پژوهشی در قالب تألیف، مقاله، رساله دکتری و پایان‌نامه‌های دانشگاهی و حوزوی، در عرصه فرهنگی و هنری در قالب کلیپ، پادکست، موشن‌گرافیک، پویانمایی، نقاشی، خوشنویسی، طرح‌های گرافیکی، عکس و استوری در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.
رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان افزود: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند، در عرصه ادبی نیز، در قالب شعر، داستان، قصه، نمایشنامه‌نویسی و فیلم‌نامه‌نویسی و در عرصه سرگرمی و آموزشی، در قالب بازی و ابزارهای کمک‌آموزشی دستی و دیجیتالی (رایانه‌ای و تلفن همراه) آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار در این فراخوان، تا ۲۰آذر ۱۴۰۱ می‌باشد، گفت: سامانه ثبت‌نام و ارسال آثار به آدرس Noor.namaz.ir می‌باشد که شرکت‌کنندگان از این طریق، می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه