هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

تقدیر جامعه مدرسین و  مدیر حوزه‌های علمیه از شهید امنیت قم

تقدیر جامعه مدرسین و مدیر حوزه‌های علمیه از شهید امنیت قم

طلبه بسیجی قم شهید مهدی زاهدلویی از طلاب مدرسه علمیه امام باقر(ع) و فعال در حوزه ۱۵ بسیج سیدمعصوم قم که در اغتشاشات اخیر از سوی اراذل و اوباش مورد ضربات چاقو قرار گرفته و در بیمارستان بستری بود، به علت ضربات شدید از ناحیه قلب بعد از چند روز تحمل جراحات، ۱۰‌مهر در بیمارستان به خیل شهدای امنیت پیوست. پیکر این شهید پس از اقامه نماز میت توسط آیت‌الله سعیدی در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) قم به خاک سپرده شد. در پی این حادثه، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در پیام‌های تسلیتی شهادت این طلبه بسیجی را تبریک و تسلیت گفتند.

   جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
بسم رب الشهداء والصدیقین
عروج ملکوتی طلبه مجاهد و انقلابی شهید «مهدی زاهدلویی» را به ملت مظلوم و شهیدپرور ایران به‌ویژه به خانواده معزز این شهید عزیز، مردم شریف شهر قم و حوزه‌های علمیه تبریک و تسلیت می‌گوییم. این سرباز حضرت ولی‌عصر(عج) در راه پرافتخار انقلاب اسلامی به فوز عظیم و اجر الهی رسید و خون پاکش همچون خون‌های دیگر شهدای این مرز و بوم، موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی خواهد شد. خداوند این شهید سرافراز را در زمره شهدای کربلا محشور و مأجور فرماید؛ ان‌شاءالله.
از خداوند متعال برای خانواده آن شهید والامقام صبر و اجر مسألت داریم.
سید‌هاشم حسینی بوشهری
رئیس شورای‌عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

   آیتالله اعرافی مدیرحوزههای علمیه
بسم‌الله‌ الرحمن ‌الرحیم
و لاتحسبن الذین قتلوا فی‌سبیل الله أمواتًا
بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون
انقلاب اسلامی ایران که همان امتداد خط سرخ قیام حضرت حسین(ع) است، به برکت اجتهاد علمای ربانی و خون مبارک شهدای صمدانی تا ظهور حضرت حجت‌بن الحسن(عج)، الهام‌بخش، شورانگیز و امید‌آفرین به پیش خواهد رفت و قله‌های افتخار و خدمت را یکی پس از دیگری فتح خواهد نمود باذن الله تعالی.
انقلاب خمینی بزرگ، از بدو تلألو، با حقد و کینه استکبار و دشمنی معاندان آزادی و استقلال و معارضان مکتب اهل‌بیت (ع) مواجه بوده و بدون شک این دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت اما به فضل خدای عزیز و مقتدر و همراهی مومنان و مجاهدان، همه این دشمنی‌ها به اقتدار بیشتر برای ایران و انقلاب و ذلت و زبونی بیشتر برای دشمنان خواهد انجامید.
این فتنه جاری نیز که هدف آن از بین بردن یکپارچگی سرزمینی و عزت و امنیت ایران و ایرانی است، با حضور امت رسول الله(ص) و شهادت جوانان و سرداران رشید اسلام به شکست دیگری برای جبهه کفر و نفاق بدل خواهد شد. در این میان شهادت هنر مردان الهی است که رضایت خدا را می‌خرند و برای برافراشتن علم هدایت و استمرار این خط توحیدی همه داشته‌های خود را بذل می‌کنند و بر همگان به‌ویژه شهروندان قم پر افتخار است که با مشارکت در مراسم تشییع طلبه بسیجی شهید مهدی زاهدلویی، ضمن محکوم کردن اغتشاشات و تعرض به مقدسات و ارزش‌ها و جان و مال مردم شریف، شعائر الهی را بزرگ شمارند و ضامن امنیت و اقتدار ایران اسلامی باشند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه