هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

مسئولان برای رفع گرانی‌ها اراده قوی داشته باشند

آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی

مسئولان برای رفع گرانی‌ها اراده قوی داشته باشند

این مرجع تقلید با اشاره به وضعیت معیشتی مردم و گرانی، گفتند: مسئولان برای رفع مشکلات موجود باید اراده قوی داشته باشند و با کوشش و همت بلند، هیچ کاری روی زمین نمی‌ماند.


به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله نوری همدانی، ۱۲‌خرداد در چهاردهمین همایش تجلیل از طلاب یزدی مقیم حوزه علمیه قم، ضمن اشاره به شاخصه‌های طلبگی از قبیل اخلاص، تهجد، همت و اراده، اظهار کردند: امام راحل با برخورداری از ساحت فقاهت، علم، بصیرت و همراهی با مردم، توانستند تحول عظیمی در کشور و دنیا ایجاد کنند.
معظم‌له با بیان اینکه تحول در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی، نیازمند اراده قوی مسئولان است، بر ترویج فرهنگ، دین و ارزش‌های اخلاقی و معنوی تأکید و خاطرنشان کردند: طلبه‌ها نباید از این امر مهم، حتی برای لحظه‌ای در مسیر طلبگی غفلت کنند؛ غفلت از ترویج دین خسارت جبران‌ناپذیری به‌همراه خواهد داشت.
ایشان داشتن همت قوی در کارها را یکی از ابزارهای مهم موفقیت بیان نموده و تأکید کردند: تحول و پیشرفت در تمام کارها نیازمند اراده و همت قوی است؛ اگر در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی این ویژگی نباشد، کارها به سرانجام نمی‌رسد.
حضرت آیت‌الله نوری همدانی در پایان با اشاره به وضعیت معیشتی مردم و گرانی در جامعه، افزودند: مسئولان برای رفع مشکلات موجود، باید اراده قوی داشته باشند تا مشکلات معیشتی و گرانی رفع شود و با کوشش و همت بلند هیچ کاری روی زمین نمی‌ماند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه