هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

راهکارهای تعامل و همکاری جامعة‌الزهرا(س) و بخش بانوان وزارت ورزش و جوانان

مدیر جامعة‌الزهرا(س) در جلسه مشترک با معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش مطرح کرد

راهکارهای تعامل و همکاری جامعة‌الزهرا(س) و بخش بانوان وزارت ورزش و جوانان

خانم برقعی گفت: جامعة‌الزهرا(س) هویت‌بخشی به جوانان را وظیفه خود می‌داند و با تمام توان، حاضر به تعامل و همکاری با نهادها و سازمان‌های مختلف است؛ به‌ویژه در مورد زنان و دختران که نوک حمله تهاجم فرهنگی دشمن هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرکار خانم سیده‌زهره برقعی، مدیر جامعة‌الزهرا(س) در دیدار با سرکار خانم مریم کاظمی‌پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، توسعه ورزش برای بانوان را اقدام مبارک و مهمی که سلامت آینده جامعه را تضمین می‌کند دانست و اظهار کرد: در زمینه ورزش و فرهنگ در ورزش، دغدغه داریم و حاضریم، با وزارت ورزش و جوانان همکاری کنیم.
وی استفاده از مبلغان جامعة‌الزهرا(س) در محیط‌های ورزشی، همراهی آن‌ها با تیم‌های ملی بانوان، تولید محتوا در مورد مسائل فقهی و اعتقادی ورزش بانوان، ارائه پیوست فرهنگی برای باشگاه‌ها و دوره‌های تربیت مربی و داور و طرح‌ها و ایده‌های دیگر را بخشی از ظرفیت این مؤسسه علمی برای کمک به وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد.
در این دیدار، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان هم گفت: تعریف علمی و نظام‌مند شدن حضور بانوان در عرصه ورزش، چه به‌عنوان تماشاچی، ورزشکار، مربی، داور و مدیر ورزشی، مستلزم کار مطالعاتی و پژوهشی است تا نظام‌نامه فقهی و بومی در این راستا تهیه و تدوین و به‌عنوان راهنمای مسیر در اختیار مدیران و مجریان قرار گیرد.
گفتنی است، طرفین در این جلسه راهکارهای تعامل و همکاری را مورد بررسی قرار دادند و مقرر شد تا کارگروه ویژه‌ای با حضور نمایندگان هر دو نهاد تشکیل شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه