هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

هدف دولت حل مشکلات بنیادین اقتصاد کشور است

آیت‌الله محسن اراکی در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد

هدف دولت حل مشکلات بنیادین اقتصاد کشور است

نشست کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری، با موضوع هدفمندی یارانه‌ها و حذف ارز ترجیحی به رياست آیت‌الله اراکی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری و با حضور دکتر پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ۲۱ ارديبهشت در دفتر دبیرخانه این مجلس در تهران برگزار شد. اعضای کمیسیون در این نشست، ضمن قدردانی از اقدامات دولت، بر ضرورت اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها تأکيد و خواستار رفع موانع اجرای صحیح این طرح در راستای کاهش فشار اقتصادی بر مردم شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله محسن اراکی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری در حاشیه برگزاری این کمیسیون، با اشاره به اهداف برگزاری این جلسه، گفت: یکی از مأموریت‌های مجلس خبرگان رهبری با توجه به جایگاه ویژه خود، مطالبه از مسئولان نظام می‌باشد تا در جریان مسائل و تصمیم‌گیری‌ها قرار گرفته و بتوانند، به وظایفشان عمل کنند.
عضو شورای‌عالی حوزه‌های علمیه افزود: شرایط کنونی کشور بالاخص در بعد اقتصادی، این اقتضا را داشت که از مسئولان تأثیرگذار در جریانات اقتصاد و معیشت مردم دعوت شود و جزئیات را بیان کنند تا اعضای خبرگان نیز، در جزئیات تصمیم‌گیری‌ها قرار گیرند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به اینکه جلسه‌ای پرفایده و مفید بود و اعضای کمیسون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری، مطالب خوب، پیشنهادات و انتقاداتی داشتند، ابراز کرد: برخی، سؤالاتی بیان کردند و آقای پورابراهیمی، توضیحات بسیار خوبی ارائه کرد.
این استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه هفته آینده نیز، جلساتی داریم و از برخی دیگر از مسئولان اجرایی دعوت خواهد شد، تصریح کرد: مجلس خبرگان، نهادها و همه مردم به دولت کمک کنند که انشاء‌الله در این عمل بزرگ جراحی اقتصادی که هدف آن اصلاح ساختار اقتصادی و حل مشکلات بنیادین اقتصاد کشور است، موفق باشد.
وی هدف از این جلسات را مطالبه‌گری و کمک به دولت سیزدهم عنوان و خاطرنشان کرد: جلسه آینده نیز، در رابطه با مسائل اقتصادی خواهد بود که یکی از خواسته‌های اعضای کمیسیون، دعوت از نمایندگان ملت و مسئولان اجرایی کشور است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه