هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

ثبت‌نام بن کتاب طلاب آغاز شد

ثبت‌نام بن کتاب طلاب آغاز شد

اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور می‌توانند برای دریافت بن اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی نمایشگاه، به آدرس ketab.ir مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.


به گزارش خبرگزاری حوزه، سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(قد) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود و اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور می‌توانند برای دریافت بن اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی نمایشگاه، به آدرس ketab.ir مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.
بر اساس این گزارش، سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ۳۵۰ هزار تومان است که از این مقدار ۵۷ درصد، معادل ۲۰۰‌ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و ۴۳ درصد معادل ۱۵۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران است.
همچنین سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی ۶۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۵۰ درصد معادل ۳۰۰ هزار تومان سهم اعضای هیئت علمی و ۵۰ درصد معادل ۳۰۰ هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.
یارانه اعتباری خرید کتاب(بن کتاب) صرفاً در بخش مجازی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل استفاده است.
یارانه خرید کتاب(بن کتاب) به‌صورت «اعتبار خرید»، به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند. بنابراین برای ثبت‌نام نیاز به واریز وجه نیست و سهم خریدار از یارانه اعتبار خرید کتاب، هنگام خرید کتاب محاسبه و کسر خواهد شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه