هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

انتشار جلد دوم کتاب «شرح حدیث اربعمائه»

انتشار جلد دوم کتاب «شرح حدیث اربعمائه»

جلد دوم کتاب «شرح حدیث اربعمائه (اجمالی از خصایص انسان از منظر حضرت امیر(ع) به‌همت مؤسسه صراط مستقیم، چاپ و روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام محمود تحریری، با اعلام این خبر، اظهار کرد: جلد دوم کتاب «شرح حدیث اربعمائه (اجمالی از خصایص انسان از منظر حضرت امیر(ع)، شرح حدود ۷۰ فراز از فرازهای حدیث شریف چهارصدگانه امیرالمؤمنین(ع) است.
مدیر مؤسسه صراط مستقیم، افزود: جلد دوم کتاب «شرح حدیث اربعمائه»، جدیدترین اثر حجت‌الاسلام و‌المسلمین تحریری است که پس از استقبال گسترده مخاطبان در ایران و شیعیان در کشورهای همسایه از مجلد اول، این اثر که مشتمل بر ۱۰۰ فراز از این حدیث بود، منتشر شد.
وی با اشاره به ویژگی‌های این اثر، افزود: نقطه قوت و تمایز این اثر از دیگر آثار استاد و دیگر آثار مشابه در زمینه شرح احادیث اهل‌بیت(ع)، اتکا و اکتفا به لب و جان کلام اهل‌بیت(ع) بوده است؛ در واقع سعی بر این شده است که دسته‌بندی کتاب به‌صورتی باشد که طلاب و به‌خصوص مبلغان سبک زندگی اسلامی، با در دست داشتن این کتاب بر روی منبر و ایام تبلیغی، به‌سهولت بتوانند نکات هر فراز را برای مخاطبان به سلیس‌ترین بیان تشریح کنند.
مدیر مؤسسه صراط مستقیم گفت: خصوصیت بارز کتاب «اربعمائه» بیان سلیس و چکیده‌وار مطالب ذیل هر عنوان و فراز از حدیث مذکور است که به‌صورت شماره‌بندی ذکر شده تا علاوه بر تسهیل استفاده عموم مخاطبان، موجب سهولت استفاده طلاب و مبلغان جهت استفاده در امر تبلیغ و منابر گردد.
علاقه‌مندان می‌توانند مجلدات این اثر و دیگر آثار حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر تحریری را با مراجعه به کتاب‌‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور و یا نشانی اینترنتی مؤسسه صراط مستقیم به آدرس: seratemostaghim.ir تهیه نمایند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه