printlogo


printlogo


انتشار جلد دوم کتاب «شرح حدیث اربعمائه»
جلد دوم کتاب «شرح حدیث اربعمائه (اجمالی از خصایص انسان از منظر حضرت امیر(ع) به‌همت مؤسسه صراط مستقیم، چاپ و روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام محمود تحریری، با اعلام این خبر، اظهار کرد: جلد دوم کتاب «شرح حدیث اربعمائه (اجمالی از خصایص انسان از منظر حضرت امیر(ع)، شرح حدود ۷۰ فراز از فرازهای حدیث شریف چهارصدگانه امیرالمؤمنین(ع) است.
مدیر مؤسسه صراط مستقیم، افزود: جلد دوم کتاب «شرح حدیث اربعمائه»، جدیدترین اثر حجت‌الاسلام و‌المسلمین تحریری است که پس از استقبال گسترده مخاطبان در ایران و شیعیان در کشورهای همسایه از مجلد اول، این اثر که مشتمل بر ۱۰۰ فراز از این حدیث بود، منتشر شد.
وی با اشاره به ویژگی‌های این اثر، افزود: نقطه قوت و تمایز این اثر از دیگر آثار استاد و دیگر آثار مشابه در زمینه شرح احادیث اهل‌بیت(ع)، اتکا و اکتفا به لب و جان کلام اهل‌بیت(ع) بوده است؛ در واقع سعی بر این شده است که دسته‌بندی کتاب به‌صورتی باشد که طلاب و به‌خصوص مبلغان سبک زندگی اسلامی، با در دست داشتن این کتاب بر روی منبر و ایام تبلیغی، به‌سهولت بتوانند نکات هر فراز را برای مخاطبان به سلیس‌ترین بیان تشریح کنند.
مدیر مؤسسه صراط مستقیم گفت: خصوصیت بارز کتاب «اربعمائه» بیان سلیس و چکیده‌وار مطالب ذیل هر عنوان و فراز از حدیث مذکور است که به‌صورت شماره‌بندی ذکر شده تا علاوه بر تسهیل استفاده عموم مخاطبان، موجب سهولت استفاده طلاب و مبلغان جهت استفاده در امر تبلیغ و منابر گردد.
علاقه‌مندان می‌توانند مجلدات این اثر و دیگر آثار حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر تحریری را با مراجعه به کتاب‌‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور و یا نشانی اینترنتی مؤسسه صراط مستقیم به آدرس: seratemostaghim.ir تهیه نمایند.