هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

عرضه ۳۰۰ عنوان اثر مکتوب و دیجیتال آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی در نمایشگاه قرآن

عرضه ۳۰۰ عنوان اثر مکتوب و دیجیتال آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی در نمایشگاه قرآن

مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر اسراء، با بیش از ۳۰۰ عنوان اثر مکتوب و دیجیتال حضرت آیت‌الله جوادی آملی، در بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران حضور داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مرکز بین‌المللی نشر اسراء، متولی چاپ، نشر و توزیع آثار حضرت آیت‌الله جوادی آملی، با عرضه بیش از ۳۰۰ عنوان اثر مکتوب و دیجیتال، در بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی(قد) تهران، حضور فعال داشت.
مجلدات ۶۱ و ۶۲ تفسیر شریف «تسنیم»، کتاب ارزشمند مفاتیح‌الحیات به سه زبان فارسی، اردو و عربی و همچنین مجلدات ۳۳ و ۳۴ از «رحیق مختوم» که شرح و تفسیر مباحث فلسفی کتاب اسفار ملاصدراست، از جمله کتاب‌های جدیدی است که در نمایشگاه قرآن به مخاطبان عرضه شدند.
همچنین جلد دوازدهم «ادب فنای مقربان» شرح زیارت جامعه کبیره، «عقلانیت شهود» جلد ۳ و ۴، کتب فقهی ایشان مانند «کتاب الربا» و «کتاب الخمس» و همچنین کتاب «رجال تفسیری جلد ۷»، «اخلاق کارگزاران» و «عفو و قصاص»، از دیگر آثاری بودند که در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در غرفه نشر اسراء ارائه شدند.
ترجمه عربی تفسیر «تسنیم»، جلد ۲۱ و ۲۲، ترجمه عربی «ادب فنای مقربان» جلد ۱۰ و ۱۱، ترجمه اردو و عربی «مفاتیح‌الحیات»، ترجمه اردو و اسپانیولی کتاب«اسلام و محیط زیست»، ترجمه اردوی کتب «امام مهدی(عج) موجود موعود»، «وحی و نبوت» و «عصاره خلقت» از جمله آثار جدیدی بودند که در نمایشگاه امسال در دسترس علاقه‌مندان به آثار بین‌المللی حضرت آیت‌الله جوادی آملی قرار گرفتند.

 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه