هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

به جهاد تبیین و روشنگری حوزویان نیازمندیم

وزیر اطلاعات در جمع نمایندگان طلاب و فضلا

به جهاد تبیین و روشنگری حوزویان نیازمندیم

حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب ابراز کرد: انتظاری که رهبری معظم انقلاب، دولت و مردم از حوزه‌های علمیه دارند، جهاد تبیین و روشنگری و مقابله با جنگ‌های ترکیبی و ادراکی است که دشمنان علیه ملت تدارک دیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب، در مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم وارث مشکلاتی است که از گذشته به ارث رسیده و در کنار آن، دشمنی‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و … فشارهای مضاعفی را بر ملت بزرگ ایران تحمیل کرده که دولت تمام تلاش و همت خود را به‌کار خواهد گرفت تا مشکلات مردم حل شود.
وزیر اطلاعات بیان کرد: امروز، «دشمنی دشمن» و «فتنه‌گری فتنه‌گران داخلی»، دست به دست هم داده تا برای مردم هزینه‌هایی را ایجاد کنند؛ اما با راهبری‌های مقام معظم رهبری، تلاش‌های نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی و اقتدار ایران اسلامی، موقعیتی برای کشور فراهم شده که در منطقه و دنیا بی‌نظیر است.
حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب ابراز کرد: یکی از مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران، مردم هستند که پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند؛ اما مطالبه‌گر هم هستند و باید برای رفع مشکلات آنان تلاش کرد.
وی خاطرنشان ساخت: امروز افتخار ما این است که نیروهای مسلح ما دارای اقتداری هستند که این اقتدار، حرف اول را در منطقه زده و کسی نمی‌تواند نگاه چپی نسبت به این سرزمین داشته باشد.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه محور مقاومت محصول و از مولفه‌های قدرت عظیم انقلاب اسلامی است که رژیم صهیونیستی و آمریکا را در منطقه با ذلت روبه‌رو کرده است، اظهار کرد: از دیگر مؤلفه‌های قدرت در کشور، سرکار آمدن دولت انقلابی، ولایی و جهادی است که شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی می‌باشد تا از مشکلات مردم بکاهد.
وزیر اطلاعات ابراز کرد: امروز هم و غم دولت، اصلاح وضع معیشت مردم است تا سفره مردم بزرگ‌تر و رنگین‌تر گردد.
حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب افزود: امروز در فروش نفت و تأمین ارز با همه تحریم‌های بانکی، به‌لطف الهی و همت مسئولان و همراهی مردم، موفقیت‌های خوبی به دست آورده‌ایم.
وزیر اطلاعات با تأکید بر اینکه بهبود روابط با کشورهای منطقه و دنیا از برنامه‌های مهم دولت مردمی سیزدهم است، در خصوص مذاکرات وین، تصریح کرد: خوشبختانه هیئت ایرانی در وین با عزت حضور داشته و از حقوق ملت دفاع می‌کند.
وی یادآور شد: هماهنگی و وحدت خوبی میان سران قوا، دولت و دیگر دستگاه‌های حاکمیتی وجود دارد و دشمن در تلاش است تا خدشه‌ به این وحدت و تعامل وارد نماید.
وزیر اطلاعات با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به روسیه، افزود: این سفر ارزشمند و راهبردی، موقعیت‌های بهتری را برای جمهوری اسلامی فراهم خواهد کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب ابراز کرد: انتظاری که رهبری معظم انقلاب، دولت و مردم از حوزه‌های علمیه دارند، جهاد تبیین و روشنگری و مقابله با جنگ‌های ترکیبی و ادراکی است که دشمنان علیه ملت تدارک دیده‌اند.
وزیر اطلاعات در پایان گفت: هم‌افزایی و وحدتی که امروز در مجموعه جامعه اطلاعاتی به وجود آمده است، باعث ناامیدی دشمنان، معاندین و فتنه‌گران و خشنودی مسئولان نظام و مردم شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه