هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

نمایشگاه و فروشگاه محصولات خانواده طلاب برگزار شد

به‌همت مرکز خدمات حوزه استان قم

نمایشگاه و فروشگاه محصولات خانواده طلاب برگزار شد

نمایشگاه و فروشگاه محصولات خانواده طلاب، با همکاری مرکز خدمات استان قم و خراسان جنوبی و با حضور طلاب برخی از کشورهای آسیایی در مرکز خدمات استان قم افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری رسا، نمایشگاه و فروشگاه تولیدات و محصولات خانواده طلاب، با هدف حمایت از مشاغل خانگی، ۲۶ دی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین میرمحمدی، ضمن بازدید از نماشگاه دستاوردهای خانواده طلاب، روند تحصیلی و تبلیغی طلاب سرپرست را نیز جویا شد و هدف از برپایی این نمایشگاه را کمک به معیشت خانواده‌های طلاب دانست و گفت: مرکز خدمات سعی می‌کند، با برپایی نمایشگاه‌های فصلی و دائمی در آینده، دغدغه معیشتی خانواده طلاب را کمتر کرده تا طلبه‌های عزیز با دغدغه کمتر به رسالت‌های حوزوی خود بپردازند.
حمایت مرکز خدمات حوزه از دستاوردهای خانواده طلاب
حجت‌الاسلام ستوده مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم هم در این مراسم اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های ویژه مرکز خدمات در سراسر کشور حمایت از تولیدات و محصولات و دستاوردهای خانواده‌های طلاب به جهات مختلف است.
وی با اشاره به حمایت از دستاوردهای خانواده طلاب، خاطرنشان کرد: همکاران ما در این مجموعه، مجدانه پیگیر این مسئله هستند که در آینده فضای مناسب‌تری را برای نمایش و عرضه محصولات طلاب فراهم کنند. خود ما هم به دنبال آن هستیم تا در آینده با امضای تفاهم‌نامه با نهادهای مختلف از جمله شهرداری، در راستای عرضه محصولات خانگی طلاب در نمایشگاه‌های فصلی استفاده کنیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه