هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

  فراخوان آثار به همایش بین‌المللی «حکمرانی اخلاق و معنویت»

فراخوان آثار به همایش بین‌المللی «حکمرانی اخلاق و معنویت»

دومین همایش بین‌المللی حکمرانی اخلاق و معنویت، آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(عج) با الگوگیری از زندگی حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، دومین همایش بین‌المللی حکمرانی اخلاق و معنویت، آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(عج)، با الگوگیری از زندگی حضرت زهرا(س)، ۳ ‌بهمن سال جاری همزمان با روز میلاد حضرت فاطمه(س) توسط مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می‌شود.
محورهای همایش در قالب(کتاب، مقاله، اثر ادبی، ایده‌های برتر و …) عبارتند: از معنویت و اخلاق در زندگی حضرت زهرا(س)، تأثیر ارزش‌های معنوی در تکامل شخصیت انسان و جامعه، وظیفه حکومت‌ها در رشد اخلاق و معنویت، بازنمایی الگوی فاطمی در ابعاد تربیتی، اخلاقی و اجتماعی، راهکارهای توانمندسازی زنان در ابعاد مختلف اخلاقی، معنوی، اجتماعی، راهکارهای ترویج معنویت در جامعه و ابزار رسانه‌ای در ترویج اخلاق و معنویت.
با توجه به اینکه این همایش به‌صورت رسمی برگزار می‌شود، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده کنند.
این همایش با همکاری معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران، پایگاه استنادی سیویلیکا، جامعة المصطفی العالمیه، دانشگاه خوارزمی، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و برخی نهادهای علمی دیگر برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان تا ۲۵ دی فرصت دارند مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند، با دبیرخانه همایش از طریق شماره تلفن‌های ۰۲۱۵۵۶۰۲۸۵۷ و ۰۲۱۵۵۸۰۴۸۵۲ تماس بگیرند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه