هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

  آغاز به کار طرح ملی آموزش پایه امربه‌معروف

آغاز به کار طرح ملی آموزش پایه امربه‌معروف

ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کشور از آغاز برگزاری دوره ملی آموزش پایه امربه معروف و نهی‌ازمنکر همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، معروف‌پژوهان در این دوره علاوه بر مبانی دو فریضه الهی با استناد به اندیشه شهید مطهری و با زبانی ساده، به درک جدیدی از معنای معروف و منکر در جامعه و شرایط امر و نهی نسبت به آن می‌رسند.
معرفی سیاست‌ها و حمایت‌های ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در راستای اجرای منسجم و مؤثر این دو فریضه الهی از سوی تشکل‌ها و شوراهای مردمی در سراسر کشور، بخش دیگری از محتوای این دوره آموزشی است.
اهداف دوره
تربیت فکری و ترویج دیدگاه صحیح پیرامون شرایط و ضرورت امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر؛
کادرسازی و آشنایی مخاطبان با سیاست‌های ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر؛
آماده‌سازی مخاطبان در راستای هم‌افزایی و اجرای مؤثر فریضتین به‌عنوان ضابط امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر؛
آمادگی مخاطبان برای مشارکت در مراحل آموزشی بعدی ستاد(مهارتی و اختصاصی) و دریافت مدرک رسمی دانشگاهی(پس از مهیا شدن شرایط در نظام آموزش عالی)؛
جذب مربیان امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر از میان شرکت‌کنندگان مستعد در دوره آموزشی.
مزایای دوره
گواهی دوره، قابلیت پذیرش به‌عنوان آموزش ضمن خدمت در ادارات و سازمان‌ها دارد؛ به شرکت‌کنندگان برگزیده، گواهی مربی‌گری امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر اعطا خواهد شد؛ اعطای کارت ضابط امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر به قبول‌شدگان منوط به قبولی در دوره آموزشی مهارت‌های امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر(با درجه خوب و عالی) و طی مراحل قانونی بعدی است.
از علاقه‌مندان دعوت می‌شود، برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر، به آدرس اینترنتی setad-abm.ir مراجعه کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه