هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

اعزام ۴ هزار طلبه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه اعلام کرد

اعزام ۴ هزار طلبه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه گفت: با توافق صورت‌گرفته، در مجموعه شهید باکری خرمشهر، سوله‌ای بزرگ و مستقل به حوزه علمیه تعلق گرفته و آماده خدمت‌رسانی به طلاب در ایام نوروز خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین میرمطلبی در همایش سراسری مسئولان امور طلاب حوزه‌های علمیه استانی، با اشاره به مهمترین برنامه‌ها و طرح‌های تحولی در حال اجرا و در افق آینده مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه، اظهار کرد: انشاءالله طبق چشم‌انداز این مرکز، طرح‌های تحولی بسیار مطلوبی اجرا خواهد شد که یکی از آنها توجه جدی به مطالبات طلاب است.
وی ضمن تأکید بر اهمیت سرکشی از مدارس علمیه توسط مسئولان امور طلاب استان‌ها، خاطرنشان کرد: امور طلاب به‌عنوان خادم طلاب در کنار پیگیری برنامه‌های ستادی، خود را موظف به پیگیری میدانی مطالبات طلاب می‌داند.
مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه، با اشاره به در پیش بودن عید نوروز، از تعبیه مکانی بزرگ در اردوگاه شهید باکری خرمشهر مختص طلاب و روحانیون سراسر کشور خبر داد و گفت: در نظر داریم حدود ۴‌هزار نفر را راهی مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کنیم. در همین راستا، با توافق صورت‌گرفته، در مجموعه شهید باکری خرمشهر، سوله‌ای بزرگ و مستقل به حوزه علمیه تعلق گرفته و آماده خدمت‌رسانی به طلاب عزیز در ایام نوروز خواهد بود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه