هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

نسخه Pdf

حکم آیت‌الله نورمفیدی به امام جمعه جدید اهل‌سنت آزادشهر

حکم آیت‌الله نورمفیدی به امام جمعه جدید اهل‌سنت آزادشهر

با توجه به اظهارات تفرقه‌افکنانه امام‌جمعـه سابق اهل‌سنت آزادشهـر و واکنش‌های شدید و موج اعتراض‌هـا، وی از امامت جمعه عزل شد و آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با صدور حکمی، مولوی نعمت‌الله مشعوف را به‌مدت یک سال به‌عنوان امام‌جمعه جدید اهل‌سنت آزادشهر منصوب کرد.

در حکم آیت‌الله نورمفیدی به امام جمعه جدید اهل‌سنت آزادشهر آمده است:

جناب مستطاب آقای مولوی نعمت‌الله مشعوف (وفقه الله لمرضاته)
با توجه به حوادث ناگوار مربوط به نماز جمعه اهل‌سنت آزادشهر و لزوم نصب امام جمعه جدید، بدین‌وسیله جناب‌عالی را به مدت یک سـال به امامت جمعـه اهل‌سنت شهرستان آزادشهر منصوب می‌نمایم.
امید است با توکّل به خداوند متعـال، ضمن برگزاری هرچه با شکوه‌تر این فریضه بزرگ الهـی، مردم شریف آن سامان را با معارف دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی آشنا کنید.
بدیهی است توجه ویژه شما به موقعیت خطیر جهان اسلام و ضرورت وحدت اسلامی و شرایط حساس کشور و تبیین صحیح آن برای مردم عزیز، رضایت خداوند متعال را در پی داشته و موجب یأس دشمنان خواهد گردید.
امید است، با همکاری اهالی محترم، علما و مسئولین منطقه، به‌ویژه مرکز اسلامی استان گلستان، وظایف محوله به‌ویژه عمل به آرمان‌های امام راحل و شهدا و فرامین رهبر معظم انقلاب (دامت برکاته) را به نحو احسن انجام دهید.
دوام توفیقات شما را از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه