هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

نسخه Pdf

 پاسخ‌های مستدل و منطقی جلوی اهانت به اهل‌بیت(ع) را می‌گیرد

پاسخ‌های مستدل و منطقی جلوی اهانت به اهل‌بیت(ع) را می‌گیرد

آیت‌الله علوی گرگانی گفتند: اینکه ببینیم افرادی در خطبه‌های خود، سخنان نسنجیده و غیرمنطقی در مورد حضرات اهل‌بیت(ع) می‌گویند و با سخنان خود قلب حضرت زهرا(س) را به درد می‌آورند، ناراحت‌ کننده است. به آنها تذکر می‌دهیم که مراقب سخنان خود باشند.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی، ۲۴‌آذر در جلسه درس اخلاق خود، با اشاره به در پیش بودن ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفتند: انتظار داریم مؤمنین و متدینین و طلاب محترم اهل‌بیت اطهار(ع) را از غربت در بیاورند. مجالس را پرشور برگزار کنند و خطبا، ابعاد مظلومیت حضرت زهرا(س) را بازگو کنند.
ایشان با اشاره به سخنان امام جمعه سابق آزادشهر، ابراز کردند: اینکه ببینیم افرادی در خطبه‌های خود، سخنان نسنجیده و غیرمنطقی در مورد حضرات اهل‌بیت(ع) می‌گویند و با سخنان خود قلب حضرت زهرا(س) را به درد می‌آورند، ناراحت‌کننده است. ما به آنها تذکر می‌دهیم که مراقب سخنان خود باشند.
معظم‌له در ادامه به خطبا و منبری‌ها سفارش کردند و گفتند: ما انتظار داریم خطبا و علما از حریم حضرت زهرا(س) و اهل‌بیت(ع) دفاع کنند. نگذارند حضرت بیش از این خون دل بخورند. جواب شبهات را با منطق و احترام بدهند و رفع شبهه کنند. با استدلال جواب این‌جور حرف‌های نسنجیده را بدهند تا کسانی که قصد دارند، ساحت مقدس اهل‌بیت(ع) را آلوده کنند، جواب خود را مستدل بگیرند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه