هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

نسخه Pdf

 وحدت اسلامی ضرورت امروز و فردای ماست

وحدت اسلامی ضرورت امروز و فردای ماست

آیت‌الله اعرافی خاطرنشان کرد: وحدت اسلامی، ضرورت امروز و فردای ماست و نباید با سخنان پوچ، به این وحدت استوار ملت ایران ضربه زد. جایگاه خاندان پیامبر (ص) فرامذهبی و فرادینی است و نباید عظمت این خاندان را شکست. امیدواریم مسئولان به نحو درست این مقوله را پیگیری کنند.

 آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، ۲۳‌آذر در مراسم گرامی‌داشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، به صحبت‌های اخیر امام‌ جمعه سابق آزادشهر اشاره و خاطرنشان کرد: این نادان حرف‌های بی‌ربطی زده است که نه ریشه در تسنن و نه ریشه در شیعه دارد و بازی در میدان دشمنان اسلام است.
این نهایت خامی و نادانی است و افراد قلیل نادان هم، باید بدانند که ایران محب اهل‌بیت(ع) از همه ادیان و مذاهب و شیعه سرافراز، هرگز در برابر این نادانی و بازی در میدان دشمن و شیطان کوتاه نخواهد آمد و این صداهای منحوس شیطانی خاموش خواهد شد.
امام جمعه قم، همچنین در ۲۶‌آذر در خطبه دوم نماز جمعه قم که در مصلی قدس قم برگزار شد، با بیان اینکه در رابطه با سخنان تفرقه‌افکنی که از جهالت و غرض گفته شد، مواضعی اعلام شد، افزود: این سخنان را محکوم می‌کنیم و از علمای اهل‌سنت نیز تشکر می‌کنیم که این سخنان را محکوم کردند.
مدیر حوزه‌های علمیه در پایان متذکر شد: وحدت اسلامی ضرورت امروز و فردای ماست و نباید با سخنان پوچ، به این وحدت استوار ملت ایران ضربه زد. جایگاه خاندان پیامبر (ص) فرامذهبی و فرادینی است و نباید عظمت این خاندان را شکست و امیدواریم مسئولان به نحو درست این مقوله را پیگیری کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه