هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

دست انتقام مردم سخت و پشیمان کننده است

هشدار آیت الله اراکی به آمریکا، رژیم صهیونیستی و عوامل منطقه‌ای آنها در پی کشتار مردم مظلوم افغانستان

دست انتقام مردم سخت و پشیمان کننده است

عضو شورای‌عالی حوزه‌های علمیه گفت: به آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایت‌کار هشدار می‌دهیم که صبر مسلمانان منطقه رو به پایان است و اگر دست از این جنایت‌ها برندارند، دست انتقام مردم، آنها را به جزای خود رسانده و پشیمانشان می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله محسن اراکی، ۲۵‌مهر در اجتماع بزرگ طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم، که با راهنمایی مراجع عظام تقلید، شورای‌عالی حوزه‌های علمیه، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نهادهای حوزوی و دینی و در اعتراض به جنایات تروریستی و کشتار بی‌رحمانه شیعیان مظلوم افغانستان در مدرسه فیضیه قم برگزار شد، عنوان کرد: این دو حادثه اخیر در افغانستان، قلب همه مردم باوجدان جهان و امام زمان (عج)  را جریحه‌دار کرده است.
وی افزود: امروز باید جبهه حسینیان در همه‌جا مستحکم‌تر شود. این جنایت‌ها نشان می‌دهد که هنوز هم دشمنان، با آل علی(ع) در جنگ هستند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم، اساتید و بزرگان آن، با راهنمایی مراجع بزرگوار تقلید، امروز در مدرسه فیضیه جمع شده‌اند تا اعلام کنند، اولاً دشمن بداند که با این جنایت‌ها نمی‌تواند، راه امام حسین(ع) را سد کند و این راه همچنان ادامه دارد.
آیت‌الله اراکی بیان کرد: این کشتارها ما را از مسیر مقاومت بازنمی‌دارد و همچنان سردار سلیمانی‌ها و ابومهدی المهندس‌ها در دامنه این امت مشغول مقاومت هستند.
وی اضافه کرد: این مقاومت تا پیروزی کامل بر آمریکای جنایت‌کار و رژیم صهیونیستی خون‌خوار ادامه خواهد داشت؛ علما و بزرگان حوزه در این مدرسه مبارکه گرد هم آمده‌اند تا اعلام کنند که مردم افغانستان تنها نیستند؛ درد آن‌ها، درد ما و خون آن‌ها خون ماست.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مطرح کرد: انشاءالله پیروز این میدان شیعیان و جبهه مقاومت افغانستان خواهد بود و امروز باید همگان دست یاری به سوی افغانستان دراز کنند.
آیت‌الله اراکی تأکید کرد: ما از حاکمان افغانستان می‌خواهیم نسبت به مظلومان افغانستان، توجهات لازم را داشته باشند؛ ما امروز از کسانی که در این حوادث دچار رنج می‌شوند، پشتیبانی می‌کنیم و از مسئولان این کشور می‌خواهیم، امنیت مردم را تأمین کنند.
وی یادآور شد: با مشارکت دادن مردم افغانستان در مدیریت و تأمین امنیت، این کشور قوی‌تر خواهد شد و بهتر می‌تواند با توطئه‌های دشمنان مقابله کند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: در اینجا ما به آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایت‌کار هشدار می‌دهیم که صبر مسلمانان منطقه رو به پایان است و اگر دست از این جنایت‌ها برندارند، دست انتقام مردم آن‌ها را به جزای خود رسانده و پشیمانشان می‌کند.
آیت‌الله اراکی تصریح کرد: امروز وحدت جهان اسلام، همچون همیشه یک واجب و فریضه الهی بوده و مردم افغانستان بدانند که دشمن با این‌گونه تفرقه‌ها قصد آشوب دارد؛ آنچه توطئه دشمن را در منطقه به نتیجه می‌رساند، تفرقه ماست.
عضو خبرگان رهبری اظهار داشت: وظیفه ما سعی در ناامید کردن دشمن در ایجاد تفرقه بین شیعیان و اهل‌سنت بوده و دشمنان برای این تفرقه، هزینه‌های بسیار بالایی کرده‌اند تا بتوانند سلطه خود را کامل کنند؛ ما هم اعلام می‌کنیم که این توطئه به نتیجه نخواهد رسید.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه