هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

تجلیل از آیت‌الله سید‌احمد خاتمی با سابقه‌ترین کارشناس رادیو معارف

تجلیل از آیت‌الله سید‌احمد خاتمی با سابقه‌ترین کارشناس رادیو معارف

طی نشستی از ۲۳ سال کارشناسی آیت‌الله سید‌احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در رادیومعارف تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید‌احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری و فقهای شورای نگهبان، در آیین تجلیل از ۲۳ سال کارشناسی وی در برنامه‌های رادیومعارف، رادیومعارف را به‌خاطر استفاده از محتوای ناب الهی و معارف اهل‌بیت(ع) و همچنین بیان مطالب متقن در موضوعات مختلف روز، فخر رسانه ملی و حوزه علمیه دانست.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: رادیومعارف مرکز صدور کارشناسان درجه اول است و باید بستر پرورش و رشد کارشناسان مباحث معارفی و اسلامی باشد.
دکتر مسعود کاویانی مدیر رادیومعارف هم در ابتدای جلسه، ضمن تقدیر از آیت‌الله خاتمی بابت ۲۳ سال کارشناسی این رادیو، گفت: تشکر می‌کنم از ایشان به‌خاطر تمام لطف‌هایی که طی این سال‌ها با نکته‌سنجی و بیان انتقاد و پیشنهادهایی سازنده به رادیومعارف داشته‌اند.
وی ادامه داد: آیت‌الله خاتمی از ابتدای رادیومعارف حضور داشته و همراهی، نظم، تواضع، مطالعه برای بیان مطالب و شیوه تبیین مسائل ایشان مثال‌زدنی و مایه مباهات رادیومعارف بوده است.
کاویانی افزود: آیت‌الله خاتمی به غیر از کارشناسی برنامه‌های سیره نبوی، سیره علوی، سیره فاطمی، سیره حسنی و... فقط در برنامه سیره پیشوایان ۱۱۰۰ برنامه ۳۰ دقیقه‌ای و بیش از ۳۰ هزار دقیقه کارشناسی داشته‌اند و با افتخار بنا داریم که محتوای غنی این برنامه را به کتاب و همچنین بسته‌های صوتی کوتاه‌مدت تبدیل کنیم.
گفتنی است در پایان این جلسه، مدیر رادیومعارف، با اهدای هدیه‌ای از همراهی ۲۳ساله آیت‌الله سید‌احمد خاتمی با این رسانه دینی قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه