هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

طوفان‌الاقصی سرآغازی برای تغییر چهره خاورمیانه است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان

طوفان‌الاقصی سرآغازی برای تغییر چهره خاورمیانه است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی، سرآغازی برای تغییر چهره خاورمیانه است، تأکید کرد: به همگان اطمینان می‌دهم، آنچه دشمن درباره آسیب زدن به توانمندی‌های ما می‌گوید، دروغ و خیال باطل است؛ اسرائیل به اهداف خود نخواهد رسید و آن را شکست خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، شیخ نعیم قاسم، ۱۷مهر دریک سخنرانی گفت: طوفان‌الاقصی حادثه استثنایی و آغاز تغییر چهره خاورمیانه است و مقاومت در غزه شکست‌ناپذیر است.
معاون دبیرکل حزب‌الله تصریح کرد: به شما بشارت می‌دهیم که رهبری و کنترل و مدیریت حزب‌الله و مقاومت، کاملا منظم و طبق روال عادی است و از ضربات دردناکی که به ما وارد شد، عبور کردیم. هیچ جایگاه خالی نداریم و افراد در همه جایگاه‌ها فعالیت می‌کنند و حزب‌الله با آمادگی و نظم کامل فعالیت می‌کند. هر آنچه که نزد فرماندهان شهید وجود داشت، نزد معاونان‌شان و کسانی که جانشین آنها می‌شوند، هم الگوهایی وجود دارد.
وی تأکید کرد: تنها راه حل از نظر ما، مقاومت و پایداری است و حمایت مردم‌مان از ما، گزینه ما برای پیروزی است. پایداری و مقاومت خواهیم کرد و اسرائیل سقوط خواهد کرد؛ همان‌طور‌که در جنگ سال ۲۰۰۶ ثابت کردیم که اهل پایداری هستیم و در طول یک سال ثابت کردیم که اهل پایداری و صبر هستیم، ما اطمینان داریم که با ثبات مقاومت و صبر شما، پیروز خواهیم شد.
شیخ نعیم قاسم همچنین گفت: در میدان نبرد ثابت‌قدم هستیم و راه حلی را گدایی نخواهیم کرد و شما فریاد دشمن را خواهید شنید. هر چیزی که رهبران شهید در اختیار داشتند، نسخه‌هایی از آن در اختیار معاونان و افراد جایگزین آنها قرار دارد. انتخاب دبیرکل جدید حزب‌الله، براساس سازوکارهای تشکیلاتی انجام خواهد شد و در زمان مناسب، آن را اعلام خواهیم کرد. اسرائیل به اهداف خود نخواهد رسید و ما آن را شکست خواهیم داد.
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان خاطرشنان کرد: از اقدامات سیاسی نبیه‌بری برای برقراری آتش‌بس حمایت می‌کنیم. قبل از برقراری آتش‌بس، جایی برای بحث و گفت‌وگو وجود ندارد.
ما به اقدامات نبیه‌بری برادر بزرگ‌مان کاملاً اعتماد داریم. شما از نگاه دبیرکل و حزب‌الله، به‌منزله برادر بزرگ هستید. حزب‌الله و جنبش امل در سختی‌ها و خوشی‌ها یکدل هستند و از فرزندان سیدموسی صدر، چیزی غیر از این انتظار نمی‌رود.
شیخ نعیم قاسم افزود: نتانیاهو به‌منظور تلاش برای اعمال فشار و ایجاد اختلاف بین مقاومت و لبنانی‌ها، غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد. دشمن در شمال فلسطین اشغالی، خسارت‌ها و تلفات خود را سانسور می‌کند. تلفات دشمن بسیار زیاد است و نظارت شدیدی بر اعلام تلفات دارد تا این تلفات آشکار و علنی نشود.
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین یادآور شد: ما دشمن را هدف قرار می‌دهیم و برد موشک‌ها و پهپادها را افزایش می‌دهیم و بر اساس طرح خود، در زمانی که تعیین کنیم، هر مکانی را هدف قرار خواهیم داد.
به همگان اطمینان خاطر می‌دهم که امکانات ما خوب است و آنچه دشمن درباره آسیب زدن به توانمندی‌های ما می‌گوید، دروغ و خیال باطل است.
شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: جنایت‌های رژیم اشغالگر در طول کل تاریخ بی‌سابقه است. هدف رژیم اشغالگر، پایان دادن به مقاومت و از بین بردن ملت فلسطین بود تا این ملت، توان مقاومت و مطالبه حقوقش را نداشته باشد. هدف از جبهه پشتیبانی، حمایت از غزه و کاستن از دردهای آن و دفاع از لبنان و ملت آن است. لبنان هدف قرار گرفت و نتانیاهو بارها اعلام کرد: درصدد ایجاد خاورمیانه جدید است.
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه اسرائیل می‌خواهد، همه کشورهای منطقه و ملت‌های آنها را تابع سیاست‌های خود کند، افزود ایران مصمم است که از مقاومت با هر چیزی که مناسب می‌داند حمایت کند. کسانی که در حمایت ایران از مقاومت تردید دارند، به ما بگویند که چه کاری (برای حمایت از مقاومت) انجام داده‌اند؟!

ارسال دیدگاه