printlogo


printlogo


تجلیل از آیت‌الله سید‌احمد خاتمی با سابقه‌ترین کارشناس رادیو معارف
طی نشستی از ۲۳ سال کارشناسی آیت‌الله سید‌احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در رادیومعارف تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید‌احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری و فقهای شورای نگهبان، در آیین تجلیل از ۲۳ سال کارشناسی وی در برنامه‌های رادیومعارف، رادیومعارف را به‌خاطر استفاده از محتوای ناب الهی و معارف اهل‌بیت(ع) و همچنین بیان مطالب متقن در موضوعات مختلف روز، فخر رسانه ملی و حوزه علمیه دانست.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: رادیومعارف مرکز صدور کارشناسان درجه اول است و باید بستر پرورش و رشد کارشناسان مباحث معارفی و اسلامی باشد.
دکتر مسعود کاویانی مدیر رادیومعارف هم در ابتدای جلسه، ضمن تقدیر از آیت‌الله خاتمی بابت ۲۳ سال کارشناسی این رادیو، گفت: تشکر می‌کنم از ایشان به‌خاطر تمام لطف‌هایی که طی این سال‌ها با نکته‌سنجی و بیان انتقاد و پیشنهادهایی سازنده به رادیومعارف داشته‌اند.
وی ادامه داد: آیت‌الله خاتمی از ابتدای رادیومعارف حضور داشته و همراهی، نظم، تواضع، مطالعه برای بیان مطالب و شیوه تبیین مسائل ایشان مثال‌زدنی و مایه مباهات رادیومعارف بوده است.
کاویانی افزود: آیت‌الله خاتمی به غیر از کارشناسی برنامه‌های سیره نبوی، سیره علوی، سیره فاطمی، سیره حسنی و... فقط در برنامه سیره پیشوایان ۱۱۰۰ برنامه ۳۰ دقیقه‌ای و بیش از ۳۰ هزار دقیقه کارشناسی داشته‌اند و با افتخار بنا داریم که محتوای غنی این برنامه را به کتاب و همچنین بسته‌های صوتی کوتاه‌مدت تبدیل کنیم.
گفتنی است در پایان این جلسه، مدیر رادیومعارف، با اهدای هدیه‌ای از همراهی ۲۳ساله آیت‌الله سید‌احمد خاتمی با این رسانه دینی قدردانی کرد.