هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

انجام  فعالیت‌های طلاب جهادی در بخش عمرانی و تبلیغی

دبیر گروه‌های جهادی طلاب مدیریت حوزه علمیه شهرستان بابل خبر داد

انجام فعالیت‌های طلاب جهادی در بخش عمرانی و تبلیغی

دبیر گروه‌های جهادی طلاب مدیریت حوزه علمیه شهرستان بابل گفت: فعالیت گروه‌های جهادی به‌صورت منظم و هفتگی در بخش عمرانی و در تعطیلات به‌صورت قرارگاه چندروزه، در بخش‌های فرهنگی و تبلیغی و ایجاد مواکب انجام می‌شود.
حجت‌الاسلام جابر گلی کریمی، دبیر گروه‌های جهادی طلاب مدیریت حوزه علمیه شهرستان بابل، در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در ساری، اظهار کرد: دبیرخانه جهادی حوزه علمیه شهرستان بابل، دارای ۹ گروه جهادی بوده که ۶ گروه جهادی وابسته به مدارس علمیه و سه گروه مستقل که با مدیریت طلاب جهادی مشغول به فعالیت هستند.
وی تصریح کرد: دبیرخانه جهادی طلاب حوزه‌های علمیه شهرستان بابل، از سال ۱۴۰۰ دایر گردیده و زیرمجموعه دبیرخانه گروه‌های جهادی و حوادث غیرمترقبه مدیریت حوزه‌های علمیه کشور بوده و فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۸ با شروع ایام کرونا شروع کرده و بعد از ایام کرونا، شروع به فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی تبلیغی در سطح شهرستان‌های استان مازندران و حتی خارج از استان شده است.
حجت‌الاسلام کریمی افزود: الحمدلله فعالیت گروه‌ها به‌صورت منظم و هفتگی در بخش عمرانی و در تعطیلات به‌صورت قرارگاه چندروزه جاهایی که مورد نیاز هست، در بخش‌های فرهنگی و تبلیغی ایجاد مواکب در مناسبت‌های ملی و مذهبی و بحث انتخابات و در بخش تبلیغی حضور گروه‌های مختلف در جای جای این شهرستان و استان و حتی خارج از استان در ایام ماه مبارک رمضان و ماه محرم در روستاهایی که روحانی و امام جماعت ندارد، دوستان به‌صورت شبانه‌روزی در آن مناطق حاضر شده و مشغول به فعالیت تبلیغی می‌باشند.
وی اظهار کرد: در حال حاضر در تابستانی که در پیش رو داریم، سه گروه مشغول برگزاری قرارگاه جهادی تابستانی عهد خدمت، به‌نیت شهدای خدمت و شهید جمهور در مناطق کم‌برخوردار و منازل افراد نیازمند در روستاها بوده و قرار بر اتمام کار به‌سرعت و به‌نحو احسن می‌باشد.
حجت‌الاسلام کریمی تصریح کرد: به‌خاطر حجم فعالیت زیاد و قابل توجه دوستان گروه‌های جهادی و انتشار آن به مدیریت حوزه‌های علمیه کشور، این دبیرخانه به‌عنوان دبیرخانه برتر شهرستانی گروه‌های جهادی مدیریت‌های استانی سراسر کشور، با اهدای لوح و جایزه از طرف آیت‌الله اعرافی مورد تقدیر در سومین اجلاسیه دبیرخانه گروه‌های جهادی مورخه سوم مرداد ۱۴۰۳ در شهر مقدس قم قرار گرفت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه