هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

تلاش دشمن برای اضمحلال جهان‌بینی انقلاب اسلامی است

تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) عنوان کرد

تلاش دشمن برای اضمحلال جهان‌بینی انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری تولیت آستان مقدس حضرت  شاهچراغ(ع) در نشست ائمه جمعه فارس، گفت: استقرار یک نظام و قدرت سیاسی در دنیای امروز، در راستای «وأعدوا لهم ما استطعتم من قوةٍ» که مدافع اسلام ناب باشد، تنها یک نمونه بی‌نظیر به‌نام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری رسا در استان فارس، وی با بیان مطلب فوق افزود: بالاترین قوت، نظام سیاسی است و خدا توفیق داده که ما در این نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفته‌ایم و همین است که تمام جنگ‌های استکبار با ما در عرصه‌های نظامی، امنیتی، فرهنگی و اقتصادی، همه بر سر همین اصل نظام است.
حجت‌الاسلام والمسلمین کلانتری اظهار کرد: طلاب و روحانیون، رزمندگان دفاع از بالاترین آمال و آرزوهای همه انبیا و اولیای الهی(ع) هستند که در عصر ما، در قالب جمهوری اسلامی تحقق پیدا کرده است و همه استکبار، یکپارچه روبه‌روی این نظام و قدرت الهی قرار گرفته‌اند و ما رزمندگان خط مقدم در مقابل این شیاطین هستیم.
وی یادآور شد: همه هجمه‌ها امروز به اسلام ناب محمدی(ص) است که از درونش این نظام مقدس شکل گرفته است و اگر جهان‌بینی ما سقوط کند، قطعاً فرهنگ و نظام تربیتی، آموزشی و سیاسی ما هم سقوط می‌کند؛ همه این نظام‌ها به آن اصل یعنی اسلام ناب برمی‌گردد و همه تلاش دشمن این است که این اصل را بزند.

ارسال دیدگاه