هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مؤسسه انتشارات حوزه‌های علمیه

تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مؤسسه انتشارات حوزه‌های علمیه

در آیین معرفی و تجلیل از «شایستگان تقدیر» چهل و یکمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از مؤسسه انتشارات حوزه‌های علمیه برای انتشار موسوعه آیت‌الله خرسان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در این همایش که با سخنرانی محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا، دبیر علمی چهل‌ویکمین جایزه کتاب سال، در تالار رودکی تهران برگزار شد، جمعی از اصحاب فرهنگ و دانش، مورد تکریم قرار گرفتند.
در این آیین، از مؤسسه نشر حوزه جهت عرضه موسوعه فاخر 46جلدی اندیشمند فقید آیت‌الله سیدمحمدمهدی موسوی الخرسان، به‌عنوان یکی از آثار علمی منتخب و شایسته تقدیر کتاب سال جمهوری اسلامی، با اهدای لوح، تکریم گردید.
بر اساس این گزارش، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخشی از این لوح تقدیر آورده است: «کوشش شما را برای انتخاب کتاب موسوعه آیت‌الله سیدمحمد موسوی الخرسان به‌عنوان اثر برگزیده در چهل و یکمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ارج نهاده و مزید توفیقات‌تان را در عرصه علم، فرهنگ و تمدن از درگاه خداوند متعال خواستارم».
گفتنی است، این اثر ارجمند علمی، به سفارش دبیرخانه کنگره «امناءالرسل» و همکاری و اهتمام عتبه حسینیه(ع)، توسط مؤسسه نشر حوزه چاپ و منتشر گردیده است.
 
 
 

ارسال دیدگاه