هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

طرح نـور یک اقدام  قانونی و مطالبه مردمی

مراجع عظام تقلید، علما، اساتید ونهادهای حوزوی درحمایت همه‌جانبه از  فراجا

طرح نـور یک اقدام  قانونی و مطالبه مردمی

با اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) در کشور، مراجع عظام تقلید، علما، اساتید، نهادها، مؤسسات و مراکز حوزوی و مردم، حمایت خود را از این طرح اعلام و ضمن حمایت از مجریان این طرح با برکت و تحسین و تقدیر از وزارت محترم کشور و مجاهدت فراجا، خواستار برخورد قاطع با کشف حجاب و نا امنی اخلاقی در کشور شدند و شناخت هرچه بیشتر محور‌های جنگ ترکیبی دشمن، با بکارگیری برنامه‌های منسجم در مقابله با فتنه‌انگیزی‌ها را خواستار شدند و تاکید نمودند: همه نهادها و دستگاه‌ها، ضمن گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با این موضوع، برای تحقق اهداف این طرح، با نیروی انتظامی هماهنگ عمل کرده و به دور از هرگونه اعمال سلیقه مر قانون را اجرا نمایند.

  حمایت آیتاللهالعظمی مکارم شیرازی از «طرح نور» فراجا
به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم تقدیر از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور، با عنوان «تکریم سردار»، در مدرسه عالی فقهی الامام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) قم برگزار شد. در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین مکارم، فرزند حضرت آیت‌الله‌ مکارم شیرازی، حمایت این مرجع تقلید را از طرح نور فراجا اعلام و سلام و مراتب قدردانی معظم‌له را به سردار رادان ابلاغ کرد.
بر اساس اعلام پایگاه پلیس، پیام تقدیر حضرت آیت‌الله‌ مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور به این شرح است:
سلام علیکم
عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می‌کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. ان‌شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه‌سازی نشود، احترامات رعایت شود. اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

 حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
از اجرای طرح حجاب و عفاف توسط فراجا
به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در پی آغاز طرح اجرای قانون حجاب و عفاف توسط فراجا، جامعه مدرسین در بیانیه‌ای، حمایت خود را از اجرای این قانون اعلام کرد. متن بیانیه به این شرح است:
بسم‌الله ‌الرحمن ‌الرحیم
واجب شرعی حجاب، یکی از مهمترین موضوعاتی است که استحکام خانواده و در پی آن استحکام جامعه را تأمین می‌کند و از جمله مواردی است که برای همه لازم‌الاتباع است.
خدشه دیدن این ضرورت شرعی، بی‌شک تبعات سنگین و تأسف‌آوری را ایجاد می‌کند و بر همه مؤمنین لازم است، برای صیانت از این پرچم افتخار و نشانه مسلمانی، مجاهدت کنند.
گرچه تبیین ضرورت حجاب و ترویج آن در بستر کار فرهنگی یک اولویت است؛ اما نمی‌توان از اقدامات قانونی و حقوقی در مقابله با متعرضان به این واجب الهی صرف‌نظر کرد. اکنون که دور تازه‌ای از برنامه‌های صیانت از عفاف و حجاب در مرحله اجرا قرار گرفته است، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تأکید بر ضرورت اجرای دقیق این قانون، موارد ذیل را مورد تأکید قرار می‌دهد:
۱. بدپوششی و عدم التزام به حجاب اسلامی، علاوه بر اینکه به فرد بی‌حجاب آسیب می‌رساند، جامعه را نیز در معرض فساد قرار می‌دهد؛ بنابراین نظام اسلامی نمی‌تواند و نباید در مقابله با این پدیده شوم بی‌تفاوت باشد؛ لذا لازم است همه دستگاه‌ها در اجرای کامل و فراگیر قوانین مربوطه، هماهنگ عمل کرده و بدون اعمال سلیقه، مرّ قانون را اجرا کنند.
۲. دشمنان دین و اندیشه اسلامی، حجاب را یک نماد و پرچم اسلامی می‌دانند و با طرح‌ها و برنامه‌های متنوع فرهنگی، فکری و امنیتی به جنگ با آن آمده‌اند. شناخت محورهای جنگ ترکیبی دشمن و داشتن برنامه‌های منسجم در مقابله با فتنه‌انگیزی‌ها و استفاده قوی و مستحکم از رسانه در تبیین و تأیید اقدامات مجریان قانون بسیار ضروری است.
۳. نیروی انتظامی و مجریان قانون، مورد حمایت قطعی مردم، حوزه‌های علمیه و رسانه‌ها هستند و امیدواریم، در مواجهه با برخی کاستی‌ها، نقدها، منصفانه و مصلحانه باشد تا این قانون الهی به بهترین وجه اجرا شود.
۴. از همه مؤمنین و مؤمنات و ملتزمان به امر حجاب که قاطعانه تلاش‌های دشمنان را ناکام گذاشته‌اند و در مقابله با هجمه سنگین معارضان انقلاب اسلامی در صحنه تبیین و ترویج حجاب و عفاف فعالانه حضور داشته‌اند، کمال تقدیر و تشکر را داریم و امیدواریم، همه مسئولان فرهنگی و اجرایی این هسته‌های فکری و فرهنگی مجاهد را حمایت کرده و مردمی بودن جریان ترویج پوشش اسلامی را قوت بخشند.
۵. حجاب علاوه بر اینکه در اندیشه دینی ما، مورد تأکید و وفاق همه مراجع، علما و اندیشمندان متعهد است و ضروری شریعت بودن آن غیر قابل انکار است، در هویت فرهنگی و تاریخی ما نیز، ریشه‌ عمیقی دارد و در حوادثی چون حادثه گوهرشاد، خون‌های بسیاری در حفظ و صیانت از آن ریخته شده است؛ از این رو باید در محافظت از این میراث دینی و هویتی، قاطعانه، عالمانه و مستمر گام برداشت و از اقدامات مقطعی و سطحی اجتناب کرد.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

  «طرح نور» امیدهایی را برای جامعه ایجاد کرد
به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، فرمانده کل انتظامی کشور به‌همراه نماینده ولی‌فقیه و جمعی از فرماندهان انتظامی فراجا، ضمن حضور در جلسه شورای‌عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اعضای این جامعه دیدار کردند.
تأکید بر وجوب شرعی و قانونی حجاب، برنامه‌ریزی دشمنان برای مقابله با نظام از مسیر ترویج بی‌حجابی در جامعه، لزوم ایستادگی پلیس در مقابل خاطیان و حفظ هیمنه پلیس، لزوم تحقق مطالبه مردم در مبارزه با بی‌حجابی، لزوم خروج از حالت انفعالی در مقابله با پدیده بی‌حجابی به‌واسطه نبوغ و خلاقیت‌های لازم و تأکید بر اهمیت مسئله تعلیم و تربیت از ابتدای کودکی، از جمله سرفصل‌های سخنان اعضای جامعه مدرسین در دیدار فرمانده کل انتظامی کشور بود.
در ابتدای این جلسه، آیت‌الله حسینی بوشهری، با اشاره به اجرای طرح نور در کشور، ابراز کرد: شروع طرح نور، امیدهایی را برای جامعه متدین ایجاد کرد.
وی خاطرنشان کرد: حقیقتاً جامعه مدرسین که یک نهاد دیرپای حوزوی و از ابتدای انقلاب اسلامی در کنار امام خمینی(قد) و اکنون در کنار رهبر فرزانه انقلاب راجع به مسائل مختلف دغدغه‌مندی داشته است، نهایت تلاشش این بوده است که احکام نورانی اسلام در جامعه پیاده شود و با حرکت انقلاب، تحولی نه‌تنها در کشور بلکه در جهان پدیدار شود.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: دشمنان در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی، سایبری، اقتصادی و فرهنگی با تمام توان در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفتند؛ ولی از آنجا که این انقلاب ریشه الهی دارد، ۴۵سال در برابر این توطئه‌ها سرافراز و سربلند ایستاد و امیدواریم، این مقاومت تا زمان ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) ادامه پیدا کند.
وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم حضرت‌عالی به‌عنوان سرباز اسلام، همان‌طور که در این سال‌های اخیر، حدود ۱۰۰ شهید تقدیم این انقلاب کرده‌اید و در عرصه‌های مختلف اعم از مبارزه با اشرار، مواد مخدر و مرزبانی در دورترین نقاط این کشور موفق بوده‌اید، در این مسئله نیز موفق باشید.

دشمنان در تلاش برای حیا زدایی از جامعه هستند
امام جمعه قم با اشاره به تلاش‌های دشمنان در نهادینه‌سازی پدیده بی‌حجابی در جامعه، اظهار کرد: این عرصه جدیدی که دشمنان، طراحی آن را بر عهده گرفته‌اند، حیازدایی در جامعه است.
وی ضمن تأکید بر لزوم تداوم طرح نور با مراقبت‌‌ها و ظرافت‌های لازم، تصریح کرد: این بار با تأکیداتی که روز گذشته در حرم مطهر حضرت معصومه(س) داشتید، همه را به تداوم این طرح دلگرم کردید.
در پایان نیز اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سؤالات، ابهامات و تأکیدات خود را در این حوزه بیان کردند.

 حوزه علمیه از «طرح نور» حمایت میکند
به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله اعرافی در دیدار رئیس پلیس راهور استان قم که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، اظهار کرد: فراجا مسئولیت‌های متعدد و ترکیبی دارد که از این‌رو باید از آن‌ها حمایت شود.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد: اقداماتی مانند «طرح نور»، از جمله کارهای ویژه است که به‌عنوان حوزه از آن حمایت می‌کنیم و به‌طور ویژه از فعالیت‌های فراجا در عرصه امنیت اخلاقی تقدیر و تشکر داریم.
آیت‌الله اعرافی با اشاره به اینکه همه باید به‌گونه‌ای تربیت شویم که قانون را رعایت کنیم، خاطرنشان کرد: تربیت از خانواده آغاز شده، در مدرسه به تثبیت رسیده و در ادامه در سایر نهادها تقویت می‌شود.
آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه توجه به این فرهنگ‌سازی در آمارهایی مانند تصادفات اثرگذار است، تصریح کرد: یک بخش مهم و پایه‌ای در فرهنگ‌سازی خانواده‌هاست.
عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه بخش مهم دوم آموزش و پرورش است، یادآور شد: فرهنگ‌سازی در آموزش و پرورش، باید توسط معلمان و کادر مدرسه انجام شود و این جزء وظایف آن‌هاست.
امام جمعه قم با بیان اینکه باید برای کاهش آسیب‌ها هم‌افزایی صورت بگیرد، استفاده از فناوری‌های پیشرفته را نیز در پیشبرد اهداف پلیس، بااهمیت دانست و اظهار کرد: گاهی بسیاری از مشکلات، با استفاده از این فناوری‌ها حل خواهد شد.

  دختران بیحجاب این سرزمین دشمن نیستند
به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار احمدرضا رادان، ۶ اردیبهشت در اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا به عنوان مجری طرح نور (عفاف و حجاب) که در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: مردم انقلابی مسیر سخت پلیس در اجرای طرح نور را درک کرده و حمایت خود از پلیس را اعلام کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند مردم را تنها نشان دهد، مطرح کرد: مردم با همراهی خود با پلیس و آمدن به میدان توانستند تمام نقشه‌ها و تلاش‌های دشمن را بی‌اثر جلوه دهند.
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف دشمن را شکست داده است، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین این عرصه‌ها، دوران دفاع مقدس بود که ایمان، تقوا و اراده رزمندگان اسلام توانست دشمن را ناامید کند.
 سردار رادان با بیان اینکه در این مسیر باید تلاش کنیم که دو بال عفت و غیرت از مردم گرفته نشود، تصریح کرد: اگر چشم‌ مردم به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت از آن‌ها گرفته شده و محیط برای آن‌ها عادی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه دختران بی‌حجاب این سرزمین دشمن نیستند، تنها فریب دشمن را خورده‌اند، یادآور شد: دختران ما مادران آینده این سرزمین هستند که باید در مقابل هجمه‌های دشمن از آن‌ها صیانت کرد.
فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب یک موضوع کاملا فرهنگی است و به هیچ عنوان امنیتی نیست، ابراز کرد: ما عفاف و حجاب را انتظامی و امنیتی تلقی نمی‌کنیم؛ بلکه این موضوع یک بحث کاملا فرهنگی و اجتماعی است.
وی با اشاره به اینکه پشت پرده جریان‌های ضدحجاب به زودی معرفی خواهند شد، بیان کرد: برخی دختران در خارج از کشور به صورت رایگان آموزش دیده‌اند تا مدل شوند و در جامعه بچرخند و قبح حیا و عفت و غیرت را بگیرند.
سردار رادان با بیان اینکه در طرح نور به دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خود هستیم، اظهار کرد: در این طرح همچنین علیه اراذل و بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم.

مسئله حجاب؛
رویارویی دقیق و توأم با برنامه جبهه کفر در برابر جبهه حق
به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سردار رادان، همچنین در گزارشی که در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین ارائه داد،  موضوع عفاف و حجاب را یک رویارویی دقیق و توأم با برنامه جبهه کفر در برابر جبهه حق ارزیابی و اظهار کرد: طرف برنده در این نبرد، یک حالت تعیین‌کننده خواهد داشت.
وی با یادآوری تأکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به مسئله شبیخون فرهنگی، ابراز کرد: برخی فقط این سخنان را شنیده‌اند و هیچ تلاشی انجام نداده‌اند و کسانی هم که تلاش‌هایی کرده‌اند، ناکافی بوده است.
فرمانده انتظامی کشور با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مقابله با ترویج گناه در جامعه، افزود: حضرت آقا در سال ۹۵ فرمودند که «مسئله امنیت اخلاقی مهم است؛ به محیط جامعه باید توجه کرد. بعضی قمه می‌کشند؛ اما بعضی هنجارشکنی می‌کنند و گناه را رواج می‌دهند؛ این اگر اهمیتش بیشتر نباشد، کمتر نیست.»
وی در ادامه گزارشی از روند پدیدار شدن مسئله بی‌حجابی در کشور و عملکرد دولت‌ها در این خصوص از زمان دفاع مقدس تاکنون ارائه کرد.
فساد آشکار و سازمان‌یافته، چالش‌های انجام مأموریت در حوزه امنیت اخلاقی، برخوردهای نرم و سخت، وضعیت قوانین موجود در حوزه امنیت اخلاقی و کاستی‌های آن، مطالبات رهبری در حوزه تهاجم فرهنگی، روند تنزل اخلاقی جامعه و برنامه‌های دشمن در این خصوص، اقدامات پلیس و طرح‌های مختلف اعم از ناظر ۱ تا ۴، طرح سالم‌سازی دریا، طرح نور، ارسال پیامک‌های رعایت حجاب، نبود هماهنگی و هم‌افزایی لازم در میان دستگاه‌های مسئول در این حوزه و انهدام باندهای تخریب‌کننده امنیت اخلاقی جامعه، از جمله سرفصل‌های این گزارش بود.
سردار رادان، چالش‌های اساسی در حوزه امنیت اخلاقی را عدم وجود گفتمان واحد در دستگاه‌ها، ابهام در لایحه عفاف و حجاب، هزینه پایین جرم بی‌حجابی، اظهار نظر‌های ضد و نقیض برخی مسئولین و کمبود اعتبارات و امکانات، عنوان کرد.

  بیانیه مشترک حوزههای علمیه خواهران و جامعهالزهرا(س)
در حمایت از طرح نور
مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) بیانیه مشترکی صادر کردند.
به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مشترک مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از این طرح نور به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
قال الله تعالی: [ولتکن منکم أمةٌ یدعون إلی الخیر
ویأمرون بالمعروف وینهون عن المنکر وأولئک هم المفلحون]
«کرامت و ارزش والای انسان و آزادی توأم با مسئولیت او در برابر خدا» پیام سعادت‌بخش و مشترک همه ادیان توحیدی است که بر تارک میثاق ملی ملت مؤمن ایران اسلامی می‌درخشد.
فتنه‌ها و تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی، پیوسته این کرامت و آزادی مقید را مورد هدف مستقیم و غیرمستقیم خود قرار داده و می‌دهند و با زدودن عفت و پاکدامنی، در محور فتنه‌ها و تلاش‌های خود، پاکدامنی زنان را نشانه رفته‌اند.
«ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با کلیه‌ مظاهر فساد و تباهی»، اولین و مهم‌ترین وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی است که امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در قالب «طرح نور»، با تکیه بر تجارب گذشته و پختگی و سنجیدگی و دقت عمل بیش از پیش، تلاش برای تأمین «محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» در جامعه را مأموریت خود تعریف کرده است.
حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س)، براساس رسالت ذاتی، وظیفه‌ی شرعی و قانونی و مسئولیت اجتماعی حمایت همه‌جانبه، تحقق این مهم و رفع کاستی‌های گذشته را تکلیفی اجتماعی دانسته و همچون آحاد دیگر ملت ایران اسلامی خود را در تلاش و حمایت از تحقق این هدف مقدس سهیم می‌دانند.
والسلام علیکم ورحمة‌الله وبرکاته
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران / جامعة‌الزهرا (س)

  حمایت بیش از ۱۰۰۰ استاد حوزه علمیه قم  از اجرای طرح «نور»
بیش از هزار نفر از اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم، از اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) توسط فراجا حمایت کردند.
به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه این اساتید، بدین شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
[یا أیها النبی قل لأزواجک وبناتک ونساء المؤمنین یدنین علیهن من جلابیبهن ذلک أدنی أن یعرفن فلا یؤذین وکان الله غفورًا رحیمًا] (احزاب/۵۹)
مقام معظم رهبری «مدظله العالی»:
همین مسئله امنیت اخلاقی که این روزها نیروهای انتظامی و وزارت کشور دنبالش هستند، بسیار مسئله مهمی است. بله جنجال می‌کنند؛ ولی به این جنجال ها نباید توجه بکنند، باید ببینند تکلیف چیست، آن را انجام بدهند. (۰۹/۰۴/۱۳۸۶)
تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم، با تقدیر از وزارت محترم کشور و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) و برخورد قاطع با کشف حجاب و ناامنی اخلاقی در جامعه، ضمن حمایت از مجریان این طرح بابرکت، خواستار است تا با شناخت هرچه بهتر محورهای جنگ ترکیبی دشمن و به‌کارگیری برنامه‌های منسجم در مقابله با فتنه‌انگیزی‌ها، در اجرای کامل، فراگیر و مستمر قوانین مربوطه، هماهنگ عمل کرده و به‌دور از هرگونه اعمال سلیقه، مُرّ قانون را اجرا نمایند.  

​​​​​​​ حمایت مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم
از طرح نور
مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای از طرح نور حمایت کرد.
به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه حمایتی مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم، از طرح نور به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
[ولتکن منکم أمة یدعون إلی الخیر ویأمرون بالمعروف
وینهون عن المنکر وأولئک هم المفلحون]
و باید از میان شما گروهی باشند که مردم را به‌نیکی فراخوانند و آنان را به کار پسندیده وادارند و از کار زشت و نکوهیده نهی کنند؛ اینانند که نیکبخت خواهند بود. (آیه ۱۰۴ سوره مبارکه آل‌عمران)
یقیناً نظام جمهوری اسلامی درصدد آن نیست که کسانی را به‌زور وادار به دین‌داری کند؛ اما در مقابل هنجارشکنی دینی هم وظیفه دارد؛ نباید کوتاهی کنیم و مسئولین و آحاد مردم و آمرین به معروف و ناهین از منکر، در این زمینه وظیفه‌ خودشان را باید انجام بدهند؛ امیدواریم ان‌شاءالله این سرمایه‌ عظیم دین و معنویت در کشور، برای این ملت همیشه حفظ شود، باقی بماند که مایه‌ عزت است، مایه‌ سربلندی است و مایه‌ کامروایی در امور دین و دنیاست. (مقام معظم رهبری در خطبه‌های عید سعید فطر - ۲۲ فروردین ۱۴۰۳)
حجاب علاوه بر اینکه یک ضرورت دینی مسلم است، یک حقیقت و ضرورت عرفی غیرقابل انکار در جامعه ما نیز می‌باشد که قرن‌ها به‌عنوان یک هنجار و فرهنگ در جامعه ایرانی وجود داشته است. حفظ و حراست از فرهنگ دینی و عرفی در شرایطی که دشمن از حربه‌ تهاجم فرهنگی استفاده می‌کند، امری واجب و لازم است.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، همواره حافظ امنیت و نظم اجتماعی کشور بوده و در بزنگاه‌های حساس همراه و حامی مردم می‌باشد. همچنان که در مقابل هنجارشکنی برخی افراد سهل‌انگار یا احیاناً بی‌بندوبار با اجرای «طرح نور»، بر حفظ کیان فرهنگی و عرضی کشور مبادرت می‌ورزد.
بدین‌منظور اساتید بسیجی حوزه علمیه قم، حمایت قاطعانه خود را از برخورد همراه با رأفت و رحمت اسلامی نیروهای مخلص و خدوم فراجا در غالب «طرح نور» اعلام می‌دارد و مجریان قانون با ثبات قدم، به‌گونه‌ای اقدام به اجرای قانون نمایند که زمینه سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه و معاند فراهم نگردد.
اجرکم عندالله

برچسب ها :
ارسال دیدگاه