هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

روند بین‌المللی‌تر شدن نظام آموزشی حوزه‌های علمیه رشد بسیار فزاینده‌ای کرده است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری

روند بین‌المللی‌تر شدن نظام آموزشی حوزه‌های علمیه رشد بسیار فزاینده‌ای کرده است

معاون ارتباطات و امور بین‌الملل گفت: روند بین‌المللی‌تر شدن انقلاب و نظام آموزشی حوزه‌های علمیه، رشد بسیار فزاینده و شتاب و جهش زائدالوصفی پیدا کرده است.
دومین گردهمایی مدیران و معاونان آموزشی مدارس علمیه زبانی و مهارت‌های بین‌الملل با مسئولان مجتمع آموزشی پژوهشی بین‌الملل حوزه‌های علمیه، 30فروردین در مدرسه معصومیه قم برگزار شد.
در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی ‌کوهساری اظهار کرد: روند بین‌المللی‌تر شدن انقلاب و نظام آموزشی حوزه‌های علمیه رشد بسیار فزاینده و شتاب و جهش زائدالوصفی پیدا کرده است. امروز کلیپ‌های سخنرانی مقام معظم رهبری در دنیا رد و بدل می‌شود و ما با موجی مواجه هستیم که تقریباً همه ما را غافل‌گیر کرده است.
وی افزود: تربیت طلاب زبان‌دان و مسلط به مهارت‌های بین‌الملل یک تأثیر بسیار جدی می‌گذارد و کسانی که وارد این طرح می‌شوند، اعتماد به نفس پیدا کرده و از نظر تحصیلی رشد می‌کنند؛ لذا شما با یک دوره معمولی صرفاً گذرا مواجه نیستید.
معاون ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه گفت: در محدودیت‌های بین‌المللی حوزه‌های علمیه هم، این یک کار راهبردی است؛ اینکه ما طلبه‌ها را زبان‌دان و با مهارت‌های بین‌المللی آشنا کنیم، یک مقوله راهبردی است که شاهد مثال آن، فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی و رسانه‌ای است.
گزارش: سیدامیر سجادی

 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه