هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

طلیعه فتح

پیام صریح ایران در عملیات «وعده صادق» از نگاه مراجع عظام تقلید، نهادهای حوزوی و حاکمیتی

طلیعه فتح

آیات عظـام؛ نوری‌همـدانی، مکارم شیرازی، جوادی آملی، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس‌جمهور، دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، جامعة المصطفی العالمیه، سیده‌زهره برقعی مدیر جامعة‌الزهرا(ع)، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، برخی اعضای شورای عالی و علما و اساتید حوزه، در پیام‌ها و بیانیه‌های جداگانه‌ای، از پاسخ شجاعانه و کوبنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به جنایات رژیم تروریستی صهیونیستی در کنسول‌گری ایران در دمشق، تقدیر و حمایت کردند.

آیتاللهالعظمی  نوریهمدانی
پاسخ کوبنده سربازان اسلام و گروههای مقاومت بسیار بهجا و مورد حمایت است
بسم‌الله ‌الرحمن ‌الرحیم
سالیان متمادی است که رژیم نامشروع صهیونیستی، مشغول ایجاد ناامنی و ظلم و ستم در منطقه می‌باشد و تحت حمایت اربابان خود هر روز تجاوز خود را گسترش می‌دهد و اخیراً به حریم جمهوری اسلامی ایران نیز وارد شد و عده‌ای از مستشاران ما را به شهادت رساند.
پاسخ کوبنده سربازان اسلام و گروه‌های مقاومت بسیار به‌جا و مورد حمایت است. ان‌شاءالله به‌زودی این غده سرطانی محو و ملت‌های مظلوم عالم به پیروزی نهایی خواهند رسید.
«ان تنصروا الله ینصرکم ویثبت اقدامکم»

  آیتاللهالعظمی  مکارم شیرازی
عملیات پیروزمندانه سربازان اسلام  مایۀ سربلندی، عزت و خشنودی مسلمانان جهان گردید
بسم‌الله ‌الرحمن ‌الرحیم
[قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مؤْمِنِينَ.] (توبه، آیۀ 14)
عملیات پیروزمندانه سربازان اسلام در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم جمهوری اسلامی ایران و دفاع از مردم مظلوم غزه، مایۀ سربلندی، عزت و خشنودی مسلمانان جهان گردید.
بی‌تردید مردم عزیز ایران، قدردان این عملیات قاطع و غرورآفرین بوده و همواره در کنار مجاهدان و لشکریان اسلام تا شکست مستکبران و نابودی ظلم و ستم، پایداری خواهند نمود.
اینجانب به سهم خویش از همۀ این غیورمردان تشکر و قدردانی نموده و مردم عزیز ایران را به هوشیاری کامل در برابر توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان و حمایت همه‌جانبه از نیروهای نظامی دعوت می‌نمایم که إن‌شاء‌الله پیروزی نهایی از آن اسلام است. [أَلا إِنَّ نَصْرَ اللهِ قَرِيبٌ]

  آیتاللهالعظمی  جوادی آملی
عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی، طلیعه فتح است
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم / بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
محصول پربرکت ماه مبارک رمضان، فتح الهی است؛ ماهی که در آن قرآن نازل شد و قرآن، جامعه اسلامی را به فتوحات فرا می‌خواند. دعوت کتاب و سنت الهی این است که ظلم را هیچ ملتی جز ملت زبون و ضعیف و ذلیل قبول نمی‌کند.
«لا یحتمل الضیم الا الذلیل»
احتمال یعنی تحمل، یعنی زیر بار ظلم رفتن؛ این بیان نورانی امام آن است که ستم را جز ملت زبون و ضعیف، احدی تحمل نمی‌کند.
ماه مبارک رمضان که ماه قرآن بود، ماه عزیزپرور و عزت‌مدار بود، یک؛ فتوحاتی که قرآن وعده می‌دهد که بخشی از آنها به‌وسیله این عزیزان ما و این بزرگواران ما و این سرداران ما و این ارتشی‌ها و سپاهیان گران‌قدر ما انجام دادند که حشر همه آنها با خاندان عصمت و طهارت باشد. این طلیعه فتح است.  در قرآن فرمود: فتح قریب داریم، فتح مبین داریم؛ اما [إذا جاء نصر الله والفتح]
اسرائیل جنایت‌کار باید بداند، اینها فتح قریب است از یک سو، فتح مبین است از سوی دیگر. این دو، طلیعه امر را وعده می‌دهد؛ اما فتح مطلق که نه به قرب متصف است نه به معین بودن متصف است، فتح مطلق است، فتحی است خانمان برانداز، فتحی است که اسرائیل را ریشه‌کن می‌کند و غزه و امثال غزه را نجات می‌دهد و مقاومت را می‌پروراند و شهدای مقاومت را با شهدای کربلا محشور می‌کند؛ آن فتح مطلق است. در قرآن فتح مطلق مقابل ندارد؛ اما فتح قریب و فتح مبین چرا؛ اما فتح مطلق [إذا جاء نصر الله والفتح] هیچ مقابلی ندارد.
این عزیزان با دقت نظامی از یک سو، با بررسی همه جوانب امنیتی از سوی دیگر، با هشدارهای قبلی از سوی سوم، با بیان کردن اینکه دیگربار صهیونیست به فکر جرم و جنایت نسبت به جامعه اسلامی عموماً و غزه و امثال غزه خصوصاً و نظام پربرکت و مقتدر جمهوری اسلامی بالأخص نیفتد، این کارها را دیشب انجام دادند.
بنازیم دستی که انگور چید
مریزاد پایی که در هم فشـرد
اگر این می ‌است، این شراب طهور است، انگور را همین عزیزان چیدند؛ با دست این‌ها فشرده شد، با آن شراب طهور جامعه لذت می‌برد و غزه عزیز، یک شبی را به آسایش و آسودگی به سر می‌برد.
من مجدداً این بزرگواری را، این دلیری را، این سلحشوری را به همه مردان و زنان ایران اسلامی تهنیت عرض می‌کنم و از ذات اقدس الهی مسألت می‌کنم، به همه عموماً، به فرد فرد بزرگوارانی که در این کار عظیم سهمی داشتند، خصوصاً؛ سعادت و سیادت دنیا و آخرت مرحمت کند و این نظام اسلامی را از هر گزندی حفظ نماید تا بتوانیم و آن لیاقت را داشته باشیم که به بارگاه و پیشگاه حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه، تقدیم کنیم.

  جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
وعده‌ صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی محقق شد
بسم‌الله ‌الرحمن‌ الرحیم
وعده‌ صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایت‌کار صهیونیستی محقق شد و قدرت ایمان و اقتدار نیروهای مسلح ایران یوم‌الله دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد. دست قدرت خدا از آستین ملت ایران بیرون آمد و مشت محکمی بر پیکره‌‍ ظالمین وارد ساخت «وما رمیت إذ رمیت ولکن الله رمی».
این حملات جان تازه‌ای به همه رزمندگان راه آزادی قدس دمید و جهان را به آزادی فلسطین و پایان نزدیک سقوط اسرائیل امیدوارتر کرد.
مرحبا! به ملت شریف ایران و فرزندان مقتدرشان در نیروهای مسلح که سال‌هاست، در میدان جهاد با جبهه ظلم جهانی حضور دارند و پناه مظلومان و مستضعفان هستند.
سلام و رحمت الهی بر روح شهدای انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) که عزت امروز ایران، مدیون آنان است و سلام بر فرمانده مقتدر ظلم‌ستیزی و مبارزه با ستمگران؛ حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای -مدظله العالی-.
خداوند همه مجاهدان و رزمندگان مقاومت اسلامی را به تأییدات خود مستظهر و نصرت نهایی بشر را با ظهور قطب عالم امکان حضرت ولیعصر(عج) محقق گرداند. إن‌شاءالله
«اللهم و أقم به الحق، وأدحض به الباطل وأدل به أولیاءک وأذلل به أعداءک»

  مرکز مدیریت حوزههای علمیه
اقدام نیروهای مسلح، نور امید به پیروزی جبهه حق و اضمحلال این غده سرطانی را پرفروغتر کرد
اقدام نیروهای مسلح و فرزندان غیور ایران اسلامی در اعمال حق قانونی و مشروع خود طبق ماده ۵۱ منشور ملل متحد و حملات غرورآفرین پهپادی و موشکی به لانه عنکبوتی اسرائیل کودک‌کش و جنایت‌کار، موجی از شادی و غرور در میان مستضعفین عالم خصوصاً مظلومان فلسطین و نوار غزه که چندین ماه شاهد جنایات سبعانه آن رژیم نامشروع و خبیث بودند، ایجاد کرد و نور امید به پیروزی جبهه حق و اضمحلال این غده سرطانی را پرفروغ‌تر کرد.
رژیم منحوس اسرائیل، گویا فراموش کرده است، این بیان رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای حفظه‌الله را که فرمودند: «دوران بزن دررو تمام شده، اگر بزنید می‌خورید». پس از حمله ناجوانمردانه اسرائیل به کنسول‌گری جمهوری اسلامی در دمشق و به شهادت رساندن شماری از بهترین سرداران و فرزندان عزیز ایران اسلامی، آهنگ انتقام‌ساز و انتقام، اکنون آغاز شد و در دل نیمه‌شب شهاب‌های شب‌شکن ایران به پرواز درآمدند و لانه شیاطین را با رمز مبارک «یارسول‌الله(ص)!» مورد هدف قرار دادند و [جعلناها رجومًا للشیاطین وأعتدنا لهم عذاب السعیر].
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، ضمن حمایت همه‌جانبه و تشکر از این اقدام سراسر غرور و افتخار نیروهای مسلح، به این مسئله تأکید می‌نماید، جمهوری اسلامی ایران در صورت لزوم در اتخاذ اقدامات دفاعی بیشتر در جهت صیانت از منافع مشروع خود در برابر هرگونه اقدامات متجاوزانه نظامی و استفاده غیرقانونی از زور، تردیدی به خود راه نخواهد داد.
بی‌گمان امت اسلام و ملت بزرگ و شجاع ایران در این جهاد مقدس و دفاع از اسلام و امت اسلامی و منافع ملی در کنار رزمندگان اسلام و محور مقاومت خواهند بود و حوزه‌های علمیه و روحانیت با تأسی به مراجع عظام و همراه ملت ایران در این میدان حضور نقش‌آفرین خواهد داشت و علما و نخبگان و مراکز دینی سراسر عالم و نهادهای بین‌المللی را به دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین و حمایت از دفاع و مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی فرا می‌خواند.

  آیتالله رجبی
جهاد رسانهای تکمیل کننده عملیات «وعده صادق» است
بسم‌الله الرحمن الرحیم
[إنا من المجرمین منتقمون]
با عنایت حضرت بقیه‌الله‌الأعظم (ارواحنافداه) و به دست نیروهای نظامی مخلص جمهوری اسلامی، رژیم غاصب صهیونیستی به‌خاطر خطای محاسباتی و اقدام سفیهانه خود، تنبیه شد.
این اتفاق هرچند جریان رسانه‌ای صهیونیستی بخواهند آن را تقلیل دهند و کوچک نشان دهند؛ اثر خود را گذاشت و معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی را تغییر داد. گام بعدی و تکمیل‌کننده این جهاد، جهاد رسانه‌ای است که با توکل به خدا و توسل به اهل‌بیت(ع) و تلاش و اخلاص مجاهدان محقق خواهد شد؛ ان‌شاءالله.
این پیروزی شیرین را به محضر حضرت بقیة‌الله‌الأعظم (ارواحنافداه)، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، جبهه مقاومت و امت اسلامی در سراسر دنیا تبریک عرض می‌کنم.
«وما النصر إلا من عند الله العزیز الحکیم»

  آیتالله محسن اراکی عضو شورایعالی حوزههای علمیه در نامهای به سرلشکر باقری
پوزه دشمنان اسلام بهویژه آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل را به خاک مالید
بسم‌الله الرحمن الرحیم
سردار سرافراز اسلام برادر بزرگوار سرلشکر باقری (دام عزه)
ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم و رحمه‌الله
اقدام قهرمانانه سپاه مقدس پاسداران انقلاب اسلامی که با همراهی نیروهای سربلند ارتش جمهوری اسلامی در هجوم عدالت‌طلبانه به مراکز نظامی و اطلاعاتی رژیم شرور و منحوس غاصب سرزمین پاک فلسطین انجام گرفت، دل مظلومین عالم را شاد و پوزه دشمنان اسلام به‌ویژه آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل را به خاک مالید.
بر خود فرض می‌دانم، از جناب‌عالی و فرماندهی دلاور سپاه پاسداران و فرمانده مقتدر نیروی هوافضای سپاه و فرماندهی معظم ارتش اسلام و تمامی همکاران و دست‌اندرکاران این اقدام مجاهدانه بزرگ تشکر نموده و از خدای بزرگ برای شما و تمامی رزمندگان اسلام پیروزی نهایی عاجل بر سپاه کفر و ستم را مسئلت دارم.
این پیروزی عظیم را ابتدا به وجود مقدس حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه و سپس به مقام معظم رهبری مدظله و به همه ملت بزرگ ایران و جبهه پرافتخار مقاومت تبریک عرض می‌کنم و از خدای بزرگ پیروزی مردم فلسطین به‌ویژه غزه صبور را خواستارم. «وکان حقا علینا نصر المؤمنین»

  آیتالله مروی
عملیات «وعده صادق» معادلات جهانی را تغییر خواهد داد
بسم‌الله الرحمن الرحیم
«اللهم صل علی محمد وآله و حصن ثغور المسلمین بعزتک وأید حماتها بقوتک، وأسبغ عطایاهم من جدتک.
اللهم صل علی محمد وآله وکثر عدتهم واشحذ أسلحتهم واحرس حوزتهم، وامنع حومتهم وألف جمعهم ودبر أمرهم وواتر بین میرهم وتوحد بکفایة مؤنهم واعضدهم بالنصر وأعنهم بالصبر والطف لهم فی المکر».
جمهوری اسلامی پس از مدت‌ها صبر حکیمانه، حملات گسترده ترکیبی مستقیمی را به سرزمین‌های اشغالی و اسرائیل انجام داد. در این حمله نشان داد که قوی‌ترین سامانه‌های پدافندی در دنیا گنبد آهنین، فلاخن داوود و سایر سامانه‌ها و تسلیحاتی که غرب در اختیارشان قرار داده بودند، نتوانست، امنیت کامل را برای رژیم اشغالگر قدس به‌وجود بیاورد.
پایگاه‌های هوایی فرودگاه‌های نظامی و آشیانه‌های هواپیماهای‌شان پایگاه هوایی نواتیم در جنوب سرزمین‌های اشغالی، رامون، دیمونا، حیفا از حملات دقیق و ترکیبی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در امان نماندند. دو نکته فعلاً قابل توجه است:
نکته اول: به نظر این‌جانب هرچند خودم را متخصص در این زمینه‌ها نمی‌دانم؛ لکن به نظر می‌رسد، نه‌تنها معادلات خاورمیانه بلکه معادلات نظامی جهان با این حمله تغییر می‌کند و یک تغییر موازنه استراتژیک در خاورمیانه و جهان به وجود می‌آورد.
نکته دوم: نکته مهمتر این است که پیام اسلام ناب و مکتب اهل‌بیت(ع) را به جهان اسلام مخابره کرد که با حصر اقتصادی، هشت سال جنگ، مشکلات مختلفی که در کشور وجود داشت، با اعتماد به نفس توانست، در مقابل همه قدرت‌های نظامی دنیا قد علم کند. پیام مکتب اهل‌بیت(ع) به جهان اسلام، پیام استقامت و پایداری است که آثار و برکات فراوان آن در جهان اسلام بروز و ظهور خواهد داشت و نتاتجش را خواهیم دید.
تبریک عرض می‌کنیم، به فرماندهی معظم کل قوا، نیروهای نظامی، سپاه قهرمان، ارتش سرافراز و خانواده‌های شهدا به‌خصوص شهدای اخیر و امیدواریم، آثار و برکاتش برای امت اسلامی روشن شود و مقدمه‌ای شود، برای بازگشت امت اسلام به هویت اسلامی و ان‌شاء‌الله نابودی رژیم اشغالگر قدس.

  حجتالاسلام والمسلمین رئیسی رئیسجمهور
تنبیه متجاوز که وعده صادق رهبر مقتدر و حکیم انقلاب اسلامی بود، محقق شد
ملت بزرگ و سربلند ایران! شب گذشته فرزندان غیور و دلاور شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری و هماهنگی همه بخش‌های دفاعی و سیاسی کشور، صفحه جدیدی از تاریخ اقتدار ایران را رقم زدند و درس عبرت‌آموزی به دشمن صهیونیستی دادند. تنبیه متجاوز که وعده صادق رهبر مقتدر و حکیم انقلاب اسلامی بود، محقق شد. نیروهای مسلح سرافراز جمهوری اسلامی ایران در اقدام نظامی قاطع، اهداف نظامی و متعلق به رژیم اشغالگر صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را آماج عملیات ترکیبی خود قرار دادند. این تدبیر دفاعی که در چارچوب حق ذاتی دفاع مشروع از ایران عزیز بود، در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه اهداف و منافع جمهوری اسلامی ایران خصوصاً حمله نظامی مورخ 13 فروردین 1403 آن رژیم علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق - که منجر به شهادت جمعی از دلاوران نامدار کشورمان گردید - تمهید و عملیاتی شد. پیام عملیاتی ترکیبی شب گذشته، برای امت اسلامی، اقتدار و بازدارندگی و برای دشمنان بشریت، ترس و خواری بود.
جمهوری اسلامی ایران طی شش‌ماه گذشته و به‌خصوص ده روز اخیر، از همه ابزارها و امکانات منطقه‌ای و بین‌المللی برای جلب توجه جامعه بین‌المللی نسبت به خطرات مهلک مترتب بر بی‌عملی شورای امنیت سازمان ملل متحد در برابر قانون‌شکنی‌های مستمر رژیم صهیونیستی استفاده نمود؛ ولی متأسفانه شورای امنیت تحت تأثیر و نفوذ آمریکا و برخی دیگر از حامیان رژیم صهیونیستی، از عمل به وظایف خود باز مانده است.
اقدام حکیمانه و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در دفاع از تمامیت، حاکمیت و منافع ملی جمهوری اسلامی، گامی در جهت تنبیه متجاوز و ایجاد ثبات در منطقه بوده است. اینک جمهوری اسلامی ایران با درایت و هوشمند، در گام اول، برخی از پایگاه‌های نظامی رژیم اشغالگر و ضد امنیت و ثبات را هدف عملیات پهپادی و موشکی خود قرار داد.
جمهوری اسلامی ایران، صلح و ثبات منطقه پیرامونی را لازمه امنیت ملی خود می‌داند و برای اعاده و حفظ صلح و ثبات از هیچ کوششی فروگذار نکرده و نمی‌کند. امروزه برای هر ناظر منصفی، کاملاً روشن شده است که اقدامات رژیم صهیونیستی به‌عنوان یک موجودیت اشغالگر، تروریستی و نژادپرست - که خود را مقید به هیچ قاعده و هنجار حقوقی یا اخلاقی یا انسانی ندانسته و طی 6 ماه گذشته، کارزار نسل‌کشی فلسطینیان و ناامن‌سازی بیشتر منطقه و جهان را با حمایت همدستانه آمریکا و برخی دیگر از کشورهای غربی به پیش برده است- تهدید فوری و مستمر علیه صلح و امنیت منطقه است.
قدرت جمهوری اسلامی ایران، قدرت امنیت و در خدمت دفاع از منافع کشورها و ملت‌های منطقه است. جمهوری اسلامی ایران، در پیشبرد سیاست همسایگی و ارتقای دوستی و همکاری با کشورهای همسایه مصمم است. مردم منطقه از هر کیش و مذهب و مرامی، شایسته زندگی در صلح و آرامش هستند و متأسفانه شرارت‌های رژیم اشغالگر و توسعه‌طلب و برتری‌طلب، چند دهه است که مردمان منطقه ما را از این نعمت محروم ساخته است.
«مقاومت» کلیدواژه‌ای است که برای احیای صلح و امنیت در منطقه و نفی اشغالگری و تروریسم از هر نوع آن. جمهوری اسلامی ایران ریشه بحران در منطقه را نسل‌کشی و خشونت‌طلبی رژیم صهیونیستی ارزیابی می‌کند و برای حفظ ثبات و امنیت در منطقه، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
اینجانب با پیروی از رهنمودهای امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی و به‌پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تأکید می‌کنم که هرگونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد. دلاورمردان نیروهای مسلح با رصد تحولات منطقه هر تحرکی را زیر نظر دارند و چنانچه رژیم صهیونیستی یا حامیان آن، رفتاری خیره‌سرانه نشان دهند، پاسخی قاطع و به‌مراتب سهمگین‌تر دریافت خواهند کرد.
به حامیان رژیم اشغالگر توصیه می‌کنیم که قدردان این اقدام مسئولانه و متناسب جمهوری اسلامی ایران باشند و از حمایت کورکورانه از رژیم متجاوز صهیونیستی که یکی از علل اصلی جری شدن آن رژیم در تشدید قانون‌شکنی و به سخره گرفتن حقوق و موازین بین‌المللی بوده است، دست بردارند.
به سربازان و پاسداران پرافتخار و ایثارگر ایران عزیز و شهیدان بزرگی که جان خود را برای دفاع از سرافرازی و عزت کشورمان هدید نموده‌اند، درود می‌فرستیم و تأکید می‌کنیم که دفاع مقتدرانه از ایران در برابر شرارت‌های خارجی، محصول همبستگی و همراهی تک‌تک ملت بزرگ و عزیز ایران و سپاه دلاور و ارتش قهرمان است.
در برابر بزرگی و عظمت ملت ایران جبهه سپاس به درگاه خداوند متعال می‌ساییم و اطمینان می‌دهیم که از هیچ کوششی برای حراست از اقتدار، امنیت، آبادانی و شکوفایی ایران دریغ نخواهیم ورزید.

  دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور
دولتهای مسلمان با پیروی از خواسته ملتهای خود، در سمت درست تاریخ بایستند
سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی که به کنسول‌گری ایران تعرض کرده بود و خاک کشورمان محسوب می‌شود، محکم و درس‌آموز بود. پاسخ بازدارنده و پشیمان‌کننده مدافعان حریم کشور عزیزمان ایران، دل هر ایرانی را که دل در گروی عزت و امنیت کشور پرافتخارمان دارد، شاد کرد. اقدام نظامی ایران در پاسخ به تجاوزهای رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان، بر اساس منشور سازمان ملل متحد بود.
در صورتی که از رژیم صهیونیستی یا متحدان آنها غلط دیگری سر بزند، پاسخ طراحی‌شده ایران شدیدتر خواهد بود. انتقام از این رژیم غاصب و کودک‌کش، موجی از شادمانی و غرور در دل مسلمانان جهان ایجاد کرده است. دولت‌های مسلمان با پیروی از خواسته ملت‌های خود؛ یعنی تنبیه متجاوزان صهیونیستی، در سمت درست تاریخ بایستند و خود را مقابل اراده ملت‌های خود قرار ندهند.
جمهوری اسلامی ایران بر این اصل تأکید دارد که هرگونه تهدید از مبدأ هر کشوری، پاسخ مناسب و شدید به منشأ تهدیدات را در پی خواهد داشت. ایجاد امنیت پایدار منوط به پشیمان کردن هر متعرض به کشور است؛ لذا جمهوری اسلامی ایران که نشان داده، غیرت‌مندانه نسبت به حفظ خاک و امنیت کشور برخورد می‌کند، با اقتدار به این موضوع عمل کرد.

  جامعة المصطفی العالمیه
تنبیه دردناک رژیم جنایتکار صهیونیستی تحقق وعده صادق الهی است
بسم‌الله القاسم الجبارین [إنا من المجرمین منتقمون]
امام خامنه‌ای: رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد. آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد؛ به حول و قوه‌ الهی. (۱۴/۰۱/1403)
با حمد و ثنای الهی، وعده صادق تنبیه دردناک رژیم جنایت‌کار صهیونیستی به‌همت دلیرمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت اسلامی، به وقوع پیوست و رژیم اشغالگر قدس، پس از جنایات و جرائم بی‌شمار، جزای گوشه‌ای از اعمال ننگین خود را دریافت نمود.
پاسخ جمهوری اسلامی ایران به حمله جنایت‌کارانه رژیم جعلی اسرائیل به کنسول‌گری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و جنایات علیه اماکن دیپلماتیک، مطابق با قوانین بین‌الملل و بند ۵۱ منشور سازمان ملل، حق مشروع ملت ایران برای دفاع از خود به‌شمار می‌آید و مورد حمایت مردم دلیر و سرافراز ایران اسلامی و افکار عمومی جهان است.
جامعةالمصطفی العالمیه با تقدیر از تدبیر و رشادت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جبهه‌ مقاومت در پاسخ به جرائم بی‌شمار رژیم صهیونیستی و حمایت همه‌جانبه از پاسخ دندان‌شکن به این رژیم سرکش، تحت رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، اعلام می‌نماید: جمهوری اسلامی ایران کاملاً از موضع قوی و مطابق حقوق بین‌الملل هرگونه اشتباه محاسباتی در جنگ‌افروزی رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن را با تنبیه سخت‌تری پاسخ خواهد داد.

  سیده زهره برقعی مدیر جامعة الزهرا(ع)
عملیات وعده صادق، مجازات پشیمان کننده حیدریان خیبرشکن به رژیم صهیونیستی
پیام این پیروزی برکت‌بخش این است که امت اسلامی در سراسر جهان، ظلم را نمی‌پذیرد؛ حتی اگر بزرگترین و قدرتمندترین دولت‌های جهان، حامیان ظالمان باشند. موضع ما در مقابل اسرائیل، همان موضع رهبر حکیم انقلاب است که اسرائیل در منطقه، یک غده بدخیم سرطانی است و باید ریشه‌کن گردد.
امروز ما طلاب، اساتید و کارکنان جامعة‌الزهرا(ع) ضمن اعلام حمایت از تدابیر ولی‌امر مسلمین و فرمانده کل قوا، از همه رزمندگان جبهه حق به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر نموده، نصرت ویژه الهی را برای آن جان‌برکفان و شکست و خذلان نابودکننده را برای دشمنان صهیونیستی از خداوند بزرگ خواستاریم. ملت ایران در وضعیت کنونی باید مراقب تبلیغات رسانه‌ای و جنگ ترکیبی دشمن باشند؛ چراکه تاکتیک دشمن در این مواقع، انتشار شبهات در فضای مجازی است تا طعم شیرین این پیروزی بزرگ را به تلخی برساند. حال که حسینیان کاری حسینی کردند، بر ما زینبیان است تا با جهاد تبیین، ابعاد این پیروزی بزرگ و دفاع مشروع را برای جهانیان بازگو کنیم و در سنگر دفاع و مقاومت به بانوی‌مان حضرت زینب(س) اقتدا و چهره کثیف یزیدیان زمان را برملا نماییم.

  مرکز مدیریت حوزههای علمیه خواهران
امروز، معادلات منطقه و جهان را جان بر کفان ولایت رقم میزنند
نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران که آسمان سرزمین‌های اشغالی را درنوردید و خواب را بر غاصبان صهیونیستی فلسطین حرام کرد، به‌خوبی نشان داد که امروز، معادلات منطقه و جهان را فرزندان روح‌الله و جان بر کفان ولایت رقم می‌زنند.
اقدام تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی مطابق با قوانین بین‌الملل و بند ۵۱ منشور سازمان ملل و در راستای تنبیه متجاوزان و خون‌خواهی مظلومین با اقتدار انجام شد که موجب خوشحالی حق‌طلبان عالم شد. در طول این عملیات افتخارآفرین شاهد بودیم که ایران مقتدر اسلامی با شکستن هیمنه گنبد آهنین صهیونیست‌های متجاوز پاسخی به رژیم منحوس غاصب و متخاصم داد که در تصور این رژیم جعلی نمی‌آمد.
بی‌گمان امت اسلام و ملت بزرگ شجاع ایران در این جهاد مقدس و دفاع از اسلام و امت اسلامی و منافع ملی در کنار رزمندگان اسلام و محور مقاومت خواهند بود و خداوند را برای این عزت و اقتدار شکرگزار هستند.

 مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم
عملیات وعده صادق، ملت مظلوم منطقه و آزادگان جهان را خوشحال کرد
بسم‌الله القاصم الجبارین
«نصر من‌الله وفتح قریب» «انا من المجرمین منتقمون»
«لاحول ولا قوة الا بالله العلی العظیم
حسبنا الله ونعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر».
ملت قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامی!
در اجرای فرامین ولی‌امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعت بامداد امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی و نیروهای مسلح و ارتش و وزارت دفاع، به‌عنوان بخشی از تنبیه رژیم نامشروع و جنایت‌کار و کودک‌کش اسرائیل طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول‌الله(ص)» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند و فصل جدیدی در نبرد با استکبار صهیونیزم رقم خورد.
با گذشت بیش از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به‌ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایت‌گری رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به‌عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رساندن تعدادی از مستشاران کشورمان و عدم مجازات رژیم جنایت‌کار، ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل، در پاسخ به این جنایت‌ها و تحقق هشدارهای پیشین و تأمین مطالبه به‌حق ایران و به‌منظور تنبیه متجاوز، سپاه قهرمان، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم رژیم تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و اهداف را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد و با این سیلی بر همه، پیامی واضح مخابره نمود که ایران مقتدر، ظلم و یاغی‌گری دشمنان را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.
مجمع نمایندگان طلاب و فضلا به نمایندگی از آحاد حوزویان عزیز ضمن حمایت قاطع از سپاه مقتدر و نیروهای مسلح و انتظامی جان‌بر‌کف، موارد زیر را مورد تأکید قرار می‌دهد:
۱. از تدبیر والای فرماندهی کل قوا و خلف صالح امام راحل عظیم‌الشأن حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای که مقتدرانه در خطبه نماز عید فطر فرمودند: «اسرائیل باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد» و نیز از مجموعه نیروهای مسلح خاصه فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به‌طور اخص فرماندهان ارجمند سپاه مقاومت که در عملیاتی نمودن این اقدام تنبیهی از سوی جمهوری اسلامی نسبت به صهیونیست‌ها و حامیانش نقش والایی ایفا نموده‌اند، صمیمانه تشکر می‌نمایم؛ آرزومندیم خداوند به همه کسانی‌که موجبات اقتدار جمهوری اسلامی را فراهم کرده و در کسب این پیروزی نقش‌آفرین بوده‌اند، اجری مضاعف و شفاعت شهدا را عطا فرماید و ما را قدردان تلاش‌های عزت‌آفرین این عزیزان قرار دهد.
۲. به دولت تروریستی آمریکا هشدار می‌دهیم، هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی خواهد داشت؛ همچنین آمریکا نسبت به اقدامات شرارت‌بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک‌کش در منطقه، باید تبعات آن را بپذیرد.
۳. ضمن تأکید بر سیاست حسن همجواری با همسایگان و کشورهای منطقه تصریح می‌شود، هرگونه تهدید توسط دولت تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری، پاسخ متقابل و متناسب جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید را به دنبال خواهد داشت.
۴. ملت قهرمان ایران مطمئن باشند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح کشور، در دفاع از منافع ملی تا پای جان ایستاده و تلاش‌های دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم را خنثی خواهند نمود.
گفتنی است، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم، مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم نیز، حزب‌الله لبنان و ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در خصوص پاسخ قاطع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق بیانیه‌‌های جداگانه‌ای صادر کردند.

  استاد رشاد رئیس شورایعالی حوزههای علمیه تهران
شیعیان رژیم غدّار، جبّار و جعلی را از صفحه روزگار محو میکنند
رئیس شورای‌عالی حوزه‌های علمیه تهران گفت: امروز اسرائیل امنیت و قدرت غرب را هم تهدید می‌کند و هیچ سودی برای آنها نخواهد داشت و اگر دنبال امنیت هستند، باید بساط این رژیم جعلی را جمع کنند.
به گزارش وبگاه رسمی استاد رشاد، تولیت حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران، 26فروردین در جلسه درس خارج در جمع طلاب، اظهار کرد: این فتح الفتوح خیبرشکن را به ساحت قدسی حضرت حجت(عج) و به محضر مبارک نائب بر حقش و به فرزندان و یاران آن بزرگوار در جبهه نبرد به‌ویژه سپاه قهرمان تبریک عرض می‌کنیم.
وی بیان کرد: این پیروزی عظیم اصحاب امیرالمومنین(ع) و شیعیان و شیفتگان یک اتفاق عظیم را در تاریخ منطقه و تاریخ اسلام و تاریخ جهان رقم زد.
عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: از دیشب بار دیگر تاریخ ورق خورد آسیا و خاورمیانه و تاریخ جهان اسلام دیگری شد و مقطع جدیدی از تاریخ معاصر و خاورمیانه آغاز شد و شیعیان امیرالمؤمنین(ع) نشان دادند، همان‌گونه که خیبرگشایی، امیرالمؤمنین و مولای ما بود که مهر مرگ بر صفحه حیات یهودیت زد، باز این شیعیان هستند که اسرائیل غدّار، جبّار و جعلی را از صفحه روزگار حذف می‌کنند.
وی تصریح کرد: امروز تنها نیرویی که در سراسر جهان از مظلومین دفاع می‌کند و در مقابل استکبار، تعدی، تجاوز و جباریت و کفر و کبر می‌ایستد، این جبهه شیعیان و شیفتگان آن‌حضرت هستند.
رئیس و مؤسس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی خاطرنشان کرد: این پیروزی را به فرمانده قهرمان، شجاع، مدیر، مدبّر، کاردان، مقتدر و قدرتمند؛ اما مظلوم این جبهه عظیم تبریک عرض می‌کنیم و به‌خاطر نعمت وجود این مرد بزرگ و عبد صالح خدا به بارگاه خدا، سجده سپاس می‌ساییم و شکرگزاریم.
وی گفت: ملت ایران از رهبری برخوردار است که در کره زمین بی‌نظیرند؛ درحالی‌که امروز در سراسر جهان و اکثر سرزمین‌ها، فرمانروایان، امیران و سلاطین و رؤسای جمهور، عموماً افراد فاسق و فاجری هستند؛ اما تنها این نقطه از کره زمین است که یک عابد و زاهد فقیه، سیاستمدار، مجاهد شجاع و عدالت‌خواه و پناه مظلومان در رأس امور هستند.
رئیس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران افزود: شخصیتی جامع که تاریخ اسلام نظیرشان را کمتر دیده و به سرانگشت تدبیر و تفکر و زهد و توسل توانسته است، در نقطه نقطه منطقه، ارتشی را سامان دهد و ایران امروز دو ارتش ندارد و در حال حاضر در سراسر منطقه، ما چندین ارتش داریم که هریک به‌تنهایی از عهده نبرد با صهیونیسم بر می‌آیند و برای مقابله با ابرقدرت پوشالی، قادرند آمریکا را به بازی بگیرند.
این استاد حوزه علمیه تهران با اشاره به یمنی‌ها، بیان کرد: ملتی که تا ۸ سال قبل با پای برهنه و پارچه به کمر و خنجری که به سینه بسته و با سلاح بسیار قدیمی متعلق به صد سال پیش می‌جنگید، امروز به‌وسیله موشک با ابرقدرت کره زمین مقابله می‌کند و کشتی آنها را تصرف می‌کند و در داخل کشتی نماز عید فطر برپا می‌کند و این به استهزا گرفتن قدرت آمریکاست.
استاد رشاد عنوان کرد: یکی از گروه‌های مقاومت که محصورترین گروه در کره زمین بوده و سال‌هاست که در حصر است، به‌تنهایی در مقابل اسرائیل، ۷ ماه ایستاد و اسرائیل به هیچ هدفش دست نیافت. ما در نقطه به نقطه منطقه ارتش مستقل جهادی داریم و این، آن چیزی است که دنیای کفر را از ما هراس‌ناک کرده است.
وی ادامه داد: این همان است که امام وعده می‌داد و آرمان او را، خلف صالحش محقق ساخت؛ یعنی ایران امن؛ این‌جا فرمانده عظیم منطقه جهانی ایستاده و به سرانگشت تدبیر، در هر اشاه‌ای یک جبهه را فعال می‌کند و دشمن را به ذلت می‌کشاند. خدا را سپاس می‌گوییم، به‌دلیل وجود این نعمت و این عزتی که انقلاب، نصیب ایران و شیعیان و همه مسلمانان و مستضعفین کرده است. خدا را سپاسگزاریم که تنها ملتی هستیم که از سرپرستی ولایت فقیه برخورداریم و چنان‌که امام عزیز(ره) فرمود، پشتیبان ولایت وفقیه شویم تا کشور در امان باشد.
رئیس پژوهشگاه کلام و فرهنگ و اندیشه اسلامی خاطرنشان کرد: امروزه ما از اطاعت به سرافرازی‌ها رسیدیم. زمانی بود برای تولید فشنگ هم، مشکل داشتیم، برای سیم‌خادار هم، باید منت دولت‌ها را می‌کشیدیم و هیچ جای کشورمان از موشک‌های عاریتی صدام در امان نبود؛ اما امروز هیچ جای دنیا، از دشمنان اسلام و تشیع و ایران، از موشک‌های ما در امان نیست و هراس دارند.
استاد رشاد گفت: دیشب تاریخ یگری رقم خورد و مبدأ تاریخ جدیدی به وجود آمد. باید تاریخ منطقه را به قبل از شب ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ و بعد از آن تقسیم کنیم. همه چیز در منطقه و جهان تغییر می‌کند. این اتفاقات در همیشه تاریخ رخ می‌دهد. برای تغییر تاریخ، همان شب آمریکایی‌ها گفتند: این بزرگترین موشک‌باران تاریخ است و هیچ‌وقت در تاریخ، جبهه‌ای جبهه دیگر را موشک‌باران نکرده است که موشک‌ها این‌طور عبور کنند و مناطق حساس را هدف قرار دهند.
وی افزود: این اتفاق عجیبی است. آمریکا هم نتوانست، کار مؤثری انجام دهد؛ درحالی‌که قول حمایت داده بودند. گفته شد، دیشب تنها شبی بود که بعد از ۱۹۰ روز، بچه یتیم‌های غزه به‌راحتی خوابیدند و این ارزش زیادی دارد.
این استاد حوزه علمیه تهران بیان کرد: جنگ جنگ است و امکان دارد، دشمن جواب بدهد؛ اما جوابی سخت‌تر دریافت می‌کند. صبر ایران و فرماندهی حکیم نظام مقدس حدی دارد و وقتی فرمودند: تنبیه خواهیم کرد، این وعده صادق به فرمان ایشان را دلیرمردان جبهه اجابت کردند. بدانند که آن وعده‌ای که رهبری فرمودند، این‌گونه محقق می‌شود. این‌ها از ترس تاسیسات اتمی را رها و فرار کردند.
رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه استان تهران در پایان عنوان کرد: خسارت حمایت از اسرائیل برای آنها سنگین است؛ همان‌طور که از راه‌اندازی داعش زیان دیدند، امروز اسرائیل امنیت و قدرت غرب را هم تهدید می‌کند و هیچ سودی برای آنها نخواهد داشت و اگر دنبال امنیت هستند، باید بساط این رژیم جعلی را جمع کنند.

  آیتالله کعبی
​​​​​​​اسرائیل حماقت کند، پاسخ محکمتری دریافت خواهد کرد
عضو خبرگان رهبری، ضمن اعلام حمایت مراجع، علما و عموم حوزویان از پاسخ و عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم متجاوز صهیونیستی، تأکید کرد: اگر این رژیم بخواهد مرتکب حماقتی دیگر شود، پاسخی به مراتب محکم‌تر دریافت خواهد کرد.
آیت‌الله کعبی در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا، عملیات مهم و راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی را تبریک گفت و تصریح کرد: تنبیه رژیم متجاوز با غرش موشک‌های انبوه و مقتدر سپاه، لطف خدا و نقطه عطف تاریخی در انقلاب اسلامی است که باید اسم آن را انقلاب موشکی به سمت بسترسازی برای آزادسازی و مرگ تدریجی صهیونیسم بگذاریم.
وی تأکید کرد: با این تنبیه متجاوز، علاوه بر پاسخ به عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسول‌گری ایران در دمشق، اقتدار منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در حد قدرت تثبیت‌شده بین‌المللی ظهور و بروز کرد؛ به‌گونه‌ای که آمریکایی‌ها از عملیات تروریستی اسرائیل به کنسول‌گری جمهوری اسلامی ایران، اظهار پشیمانی کردند و گفتند: اسرائیلی‌ها خطای راهبردی داشتند؛ بلکه راهبرد نداشتند و احساساتی عمل کرده و به عواقب این تجاوز آشکار توجه نکرده بودند.
این استاد حوزه  علمیه قم دشمنان را در مقابل اقتدار ایران ناتوان ارزیابی و تأکید کرد: بعد از غرش موشک‌ها، رژیم صهیونیستی و آمریکا نمی‌توانند عکس‌العمل در خوری داشته باشند و جنبه بازدارندگی تنبیه متجاوز خیره‌کننده و توأم با برکات بسیار فراوانی خواهد بود؛ به‌گونه‌ای که باید بگوییم، این تنبیه متجاوز، عملیات طوفان‌الاقصای مقاومت را تکمیل و بستری را برای طوفان‌الاقصی‌های بعدی فراهم کرد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: نکته بعدی قابل ذکر در این ماجر این است که تنبیه متجاوز با قاطعیت، شجاعت، مجاهدانه و با نگاه راهبردی و ملاحظه همه جوانب امر در نظر گرفته شده است؛ به‌گونه‌ای که اگر رژیم صهیوینستی و آمریکا و هم‌پیمانان‌شان بخواهند، مرتکب حماقتی شوند، جواب‌های محکم‌تری دریافت خواهند کرد.
اگر روزانه هم موشک شلیک کنیم، به‌اندازه سالیان متمادی تولید کرده‌ایم
وی به دیگر جنبه‌ها و ابعاد اقدام ترکیبی سپاه پاسداران علیه صهونیست‌های متجاوز اشاره و بیان کرد: گنبد موهوم و پوشالی دفاعی رژیم صهیونیستی و توان این رژیم برای پیشگیری یا رهگیری به محک غرش موشک‌ها و پهپاد برآمد و شکست خورد و توان دفاعی رژیم درهم ریخت و آنها شکست سختی را متحمل شدند.
آیت‌الله کعبی تأکید کرد: نکته دیگر این عملیات این بود که تاکنون موشک‌های قدرت‌مند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش‌ها و نه در یک میدان واقعی نظامی به‌کار برده می‌شد؛ اما الآن پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت و این، یک آزمایش عملیاتی و میدانی بود که موشک‌های جمهوری اسلامی دقیق و خوب عمل کردند.
 وی تصریح کرد: ما مثل این موشک‌ها را حتی اگر روزانه بخواهیم شلیک کنیم، به‌اندازه سالیان متمادی تولید کرده‌ایم و این باعث ایجاد رعب و وحشت در دل دشمن صهیونیستی شده است.
آیت‌الله کعبی بیان کرد: این عملیات موجی از شعف و شادی و شکر الهی و پاسخ مثبت افکار عمومی ایران و مقاومت و کشورهای منطقه و بلکه همه کشورهای اسلامی و آزادگان جهان را به دنبال داشت.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با تصریح به این نکته که امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا منزوی‌تر از همیشه بوده و به بن بست رسیده‌اند و قطعاً به‌جز پایان تجاوز به غزه و پذیرش شکست راهی ندارند، تأکید کرد: اگر صهیونیست‌ها بخواهند به تجاوز خود ادامه بدهند، مسیر نابودی خود را همواره و تسریع خواهند کرد؛ لذا امروز اضطراب و نگرانی و وحشت در اردوگاه صهونیست‌ها حاکم شده است و این اضطراب و نگرانی، طومار دولت شیطانی نتانیاهو را درهم خواهد پیچید.

برچسب ها :

ارسال دیدگاه