هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

طلاب با ایجاد بسترهای مناسب در پیام‌رسان‌های داخلی، رابطه بین حوزه و جامعه را بیشتر کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی

طلاب با ایجاد بسترهای مناسب در پیام‌رسان‌های داخلی، رابطه بین حوزه و جامعه را بیشتر کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، با بیان اینکه مراکز علمی، تربیتی و آموزشی به‌خصوص حوزه‌های علمیه، نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند، تصریح کرد: خواهران طلبه باید در عرصه فضای مجازی، هنر و رسانه نیز توانمند باشند و در این زمینه، به‌منظور اثرگذاری بیشتر در جامعه با ایجاد بسترهای مناسب در پیام‌رسان‌های داخلی، رابطه بین حوزه و جامعه را بیشتر کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، آیت‌‌الله دری نجف‌آبادی، ۱۳ اسفند در آیین افتتاحیه مدرسه علمیه خواهران ریحانة‌النبی(س) اراک، بیان کرد: اگر بتوانیم، باورهای دینی را تقویت کنیم، می‌توانیم در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی گام مؤثرتر و بلندتری برداریم که در این راستا مراکز علمی، تربیتی و آموزشی و به‌خصوص حوزه‌های علمیه نقش مهمی دارند.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: خواهران طلبه باید در عرصه فضای مجازی، هنر و رسانه نیز توانمند باشند و در این زمینه، به‌منظور اثرگذاری بیشتر در جامعه با ایجاد بسترهای مناسب در پیام‌رسان‌های داخلی، رابطه بین حوزه و جامعه را بیشتر کنند.
وی ادامه داد: حوزه‌های علمیه به‌جهت تقویت باورهای دینی در آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها سهم بسزایی دارند و در برنامه‌ریزی‌هایی که صورت می‌گیرد، هرکدام از این جایگاه‌ها، جایگاه‌های بزرگ و ارزشمندی هستند که هرچقدر تقویت شوند و دقیق‌تر کار کنند، می‌توانند در جهت اصلاح جامعه، کاهش آسیب‌های اجتماعی و اعتلای جامعه گام بردارند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: حوزه‌ای موفق است که بتواند حل مسئله کند و در این راستا، ما باید طلابی تربیت کنیم که توانایی حل مسائل اجتماعی را داشته باشند.
 وی در پایان نقش طلاب خواهر در عرصه تبلیغ دینی را مؤثر دانست.
 
 
 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه