هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

نسخه Pdf

با شرکت در انتخابات توطئه های دشمنان اسلام علیه انقلاب را خنثی کنید

آیت‌الله‌العظمی محمدعلی اراکی(قد)

با شرکت در انتخابات توطئه های دشمنان اسلام علیه انقلاب را خنثی کنید

ملت رشید و آگاه ایران شکی نیست که اهتمام به‌امور مسلمین و محرومین و مستضعفین از اهم وظائف اجتماعی و دینی هر فرد مسلمان است و اهمیت آن به‌قدری است که تارک آن غیرمسلم شمرده شده و همچنین نظارت بر حسن اجرای امور مملکتی و جلوگیری از کجروی‌ها و انحرافات، به‌اندازه اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی اهمیت دارد؛ که «کلکم راع» و این اهتمام و نظارت برای آحاد افرادممکن نیست مگر با انتخاب نمایندگان صالح و متدین که این وظیفه را به نمایندگی از طرف موکلین خود به عهده بگیرند و به‌خوبی انجام دهند.
بنابراین شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و گزینش افراد صالح و متدین از اهم وظائف اسلامی و اجتماعی است. به‌خصوص در مقطع حساس کنونی‌که با فروپاشی نظام الحاد و کفر بلشویکی و نومید شدن محرومان از نویدهای دروغین کمونیست‌ها چشم امید آنان به ام‌القرای جهان اسلام دوخته شده و با توجه به اینکه هرچه گرایش جهانیان به‌این مشعل هدایت بیشتر می‌شود، توطئه استکبار و استعمار برای خاموش کردن این نور الهی بیشتر می‌گردد [والله متم نوره و لوکره الکافرون]، اهمیت شرکت در انتخابات مضاعف می‌گردد.
پیام حقیر به ملت رشید و بیدار ایران این‌است که بدون اعتنا به وسوسه خناسان با شرکت گسترده و فعال در این انتخابات، رشد مذهبی و سیاسی خود را بار دیگر به اثبات رسانده، مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان اسلام کوبیده و دوستان انقلاب را در سراسر جهان امیدوار سازند.
امید است که مسؤولان محترم نیز شکر این نعمت بزرگ و هدیه الهی را که با تأییدات غیبیه به ملت ایران ارزانی شده بیش از پیش به‌جای آورند و در جلب رضای خداوند تعالی و اصلاح امور محرومان و مستضعفان، جد و جهد بیشتر مبذول دارند.
دوام توفیقات همگان و بالاخص مسؤولان محترم نظام را در راه اعلاء کلمه توحید و توحید کلمه و اجرای احکام نورانی اسلام در پرتو توجهات ولی‌عصر(عج) از درگاه ایزد منان خواستارم. والسلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته
الاحقر محمدعلی العراقی/ 5 شوال 1412 19 فروردین 1371

برچسب ها :
ارسال دیدگاه