printlogo


printlogo


آیت‌الله‌العظمی محمدعلی اراکی(قد)
با شرکت در انتخابات توطئه های دشمنان اسلام علیه انقلاب را خنثی کنید

ملت رشید و آگاه ایران شکی نیست که اهتمام به‌امور مسلمین و محرومین و مستضعفین از اهم وظائف اجتماعی و دینی هر فرد مسلمان است و اهمیت آن به‌قدری است که تارک آن غیرمسلم شمرده شده و همچنین نظارت بر حسن اجرای امور مملکتی و جلوگیری از کجروی‌ها و انحرافات، به‌اندازه اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی اهمیت دارد؛ که «کلکم راع» و این اهتمام و نظارت برای آحاد افرادممکن نیست مگر با انتخاب نمایندگان صالح و متدین که این وظیفه را به نمایندگی از طرف موکلین خود به عهده بگیرند و به‌خوبی انجام دهند.
بنابراین شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و گزینش افراد صالح و متدین از اهم وظائف اسلامی و اجتماعی است. به‌خصوص در مقطع حساس کنونی‌که با فروپاشی نظام الحاد و کفر بلشویکی و نومید شدن محرومان از نویدهای دروغین کمونیست‌ها چشم امید آنان به ام‌القرای جهان اسلام دوخته شده و با توجه به اینکه هرچه گرایش جهانیان به‌این مشعل هدایت بیشتر می‌شود، توطئه استکبار و استعمار برای خاموش کردن این نور الهی بیشتر می‌گردد [والله متم نوره و لوکره الکافرون]، اهمیت شرکت در انتخابات مضاعف می‌گردد.
پیام حقیر به ملت رشید و بیدار ایران این‌است که بدون اعتنا به وسوسه خناسان با شرکت گسترده و فعال در این انتخابات، رشد مذهبی و سیاسی خود را بار دیگر به اثبات رسانده، مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان اسلام کوبیده و دوستان انقلاب را در سراسر جهان امیدوار سازند.
امید است که مسؤولان محترم نیز شکر این نعمت بزرگ و هدیه الهی را که با تأییدات غیبیه به ملت ایران ارزانی شده بیش از پیش به‌جای آورند و در جلب رضای خداوند تعالی و اصلاح امور محرومان و مستضعفان، جد و جهد بیشتر مبذول دارند.
دوام توفیقات همگان و بالاخص مسؤولان محترم نظام را در راه اعلاء کلمه توحید و توحید کلمه و اجرای احکام نورانی اسلام در پرتو توجهات ولی‌عصر(عج) از درگاه ایزد منان خواستارم. والسلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته
الاحقر محمدعلی العراقی/ 5 شوال 1412 19 فروردین 1371