هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

اعزام بیش از ۳ هزار مبلغ به موکب‌های مستقر در مرزها

مسئول اداره راهبری عملیات اداره‌کل امور مبلغان خبر داد

اعزام بیش از ۳ هزار مبلغ به موکب‌های مستقر در مرزها

مسئول اداره راهبری عملیات اداره‌کل امور مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی، از اعزام ۳هزار مبلغ به موکب‌های مناطق مرزی خبر داد.

مسئول اداره راهبری عملیات اداره‌کل امور مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: با توجه به فرا رسیدن اربعین حسینی(ع) اداره‌کل اعزام مبلغان با در نظر گرفتن فعالیت‌های تبلیغی در داخل کشور، سعی بر آن دارد که با اعزام مبلغ، فعالیت‌های تبلیغی گسترده‌ای در سه موکب اصلی مهران، چذابه و شلمچه انجام دهد.
حجت‌الاسلام تتار،  با اشاره به درخواست‌های مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان‌های خرمشهر، مهران و دشت‌آزادگان برای حضور مبلغ در موکب‌های برپاشده در مناطق مرزی سه‌گانه، از اعزام بیش از 3 هزار مبلغ در این پایگاه‌ها خبر داد.
مسئول اداره راهبری عملیات اداره‌کل امور مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی با اعلام اینکه بازه زمانی برای حضور هر مبلغ در مواکب مرزی «سه روز» است و اگر مبلغی بخواهد بیشتر از سه روز، فعالیت تبلیغی انجام دهد، مانعی ندارد، عنوان کرد: مبلغان در این مواکب از ۱۳ تا ۲۷ شهریور یعنی چند روز پس از پایان اربعین، حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد: مبلغان پس از اعزام به منطقه موردنظر، با نظر رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به مواکبی که نیاز به مبلغ دارند، اعزام شده و فعالیت خود را آغاز می‌کنند؛ این در حالی است که طرح عملیات، در قالب یک کتاب توسط سامانه شمع و سازمان تبلیغات اسلامی در اختیار مبلغان قرار خواهد گرفت.
مسئول اداره راهبری عملیات اداره‌کل امور مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به جاماندگان از مراسم اربعین، یادآور شد: برای جاماندگان اربعین در سراسر کشور، برنامه‌های مختلفی اجرا خواهد کرد که مراسم پیاده‌روی جاماندگان و تکریم پیرغلامانی که توان حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) را ندارند، از جمله این برنامه‌هاست.
گزارش: سیدامیر سجادی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه