هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

اعزام ۷۰۰ مبلغ در قالب ۸۰ گروه تبلیغی در تابستان ۱۴۰۳ 

اعزام ۷۰۰ مبلغ در قالب ۸۰ گروه تبلیغی در تابستان ۱۴۰۳ 

رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه‌های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، از اعزام ۷۰۰ مبلغ در قالب ۸۰ گروه تبلیغی در تابستان امسال خبر داد.

​​​​​​​به گزارش ایکنا، حجتالاسلام والمسلمین مهدی کریمزاده، رئیس اداره اعزام مبلغان و گروههای تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، 15شهریور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طبق برنامه سالانه دفتر تبلیغات اسلامی، سال جاری نیز، بیش از ۷۰۰ مبلغ در قالب ۸۰ گروه تبلیغی در اوقات فراغت تابستان برای برگزاری برنامههای تربیتی و معنوی به ۵۰ شهر مختلف اعزام شدند.
وی افزود: جمعی از همکاران این اداره، جهت بازدید و ارزیابی از فعالیت گروههای تبلیغی، به شهرهای مقصد سفر کرده و ضمن بازدید از فعالیتهای مبلغان، نسبت به مشکلات، موانع و فرصتهای تبلیغی مناطق، گزارشهایی دریافت کردند. همچنین در این ارزیابی علاوه بر تشویق مبلغان به فعالیتهای گروهی و مستمر و با برنامه، با مسئولان فرهنگی مناطق دیدار و گفتوگو کردند.
رئیس اداره اعزام مبلغان و گروههای تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: اعزام تابستان با توجه به مراحل مختلف آن؛ از جمله «دریافت طرحهای تبلیغی»، «ارزیابی طرحها توسط مبلغان تخصصی»، «رتبهبندی طرح و امتیازدهی به آنها» و «اعزام گروههای حائز رتبه»، از تاریخ ۳۰ تیر بهمدت ۳۵ روز برگزار شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه