هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

 فردی را انتخاب کنید که متدین، متخصص، متعهد و انقلابی باشد

آیت‌لله العظمی نوری همدانی

 فردی را انتخاب کنید که متدین، متخصص، متعهد و انقلابی باشد

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌لله نوری همدانی، در پاسخ سؤال عده‌ای از فضلای حوزه علمیه پیرامون انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کردند: اینجانب هیچ شخص خاصی را معین نمی‌کنم و نام نمی‌برم؛ اما توصیه می‌کنم، فردی را انتخاب کنید که متدین، متخصص، متعهد، انقلابی و دنبال‌کننده افکار و خط امام راحل(قد) و رهبری معظم انقلاب باشد. قدرت ارتباط با دنیا، مدافع مظلومان و در رأس همه، خدمت و محبت‌ به مردم را سرلوحه کار قرار دهد.
متن پاسخ معظمله
«بسم‌الله الرحمن الرحیم»
بدون تردید زمانی که در آن واقع هستیم، دارای شرایط خاصی است و از آنجا که علمای محترم باید زمان‌شناسی سرلوحه کارشان باشد: «الْعَالِمُ بِزَمَانِهِ لَا تَهْجُمُ عَلَیْهِ اللَّوَابِسُ»، اینجانب با تشکر از این احساس مسئولیت شما فرزندان عزیزم، به عرض محترم می‌رساند که اینجانب هیچ شخص خاصی را معین نمی‌کنم و نام نمی‌برم؛ اما توصیه می‌کنم فردی را انتخاب کنید که متدین، متخصص، متعهد، انقلابی و دنبال‌کننده افکار و خط امام راحل(قد) و رهبری معظم انقلاب باشد. قدرت ارتباط با دنیا، مدافع مظلومان و در رأس همه، خدمت و محبت‌ به مردم را سرلوحه کار قرار دهد و هریک از کاندیداهای محترم و طرفداران آنها دقت داشته باشند، اخلاق را در کار خود اصل قرار دهند.
هرگونه تخریب، تهمت، افترا و ایجاد اختلاف و ناامیدی جایز نمی‌باشد و إن‌شاءالله شما فضلای محترم با این مشخصه‌ها، همه مردم بزرگوار را به حضور در این انتخابات دعوت‌ نموده و بار دیگر دشمنان را ناامید گردانید.
توفیق همگان را از خداوند متعال خواستارم.
حسین نوری همدانی- ۱۴۰۳/۳/۲۵

ارسال دیدگاه