هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

 مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمدی قدس سره

با حضور علما و طلاب برگزار شد

 مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمدی قدس سره

مراسم بزرگداشت ارتحال مرحوم حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمد احمدی با حضور آیات علوی بروجردی، اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، حسینی بوشهری عضو شورای‌عالی حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه علیها السلام و جمعی از مسؤلان، طلاب و مردم، 20 خرداد در شبستان امام خمینی قدس سره حرم کریمه اهل‌بیت علیهم السلام برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله حسینی بوشهری در مراسم بزرگداشت ارتحال حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمدی قدس سره با اشاره به ابعاد شخصیتی و علمی مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی اظهار داشت: این شخصیت بزرگ، برخوردار از دانش سرشار و هم برخوردار از ایمان و اخلاص بود. همه دوران زندگی این عالم ربانی عمل صالح بود؛ همان‌طور که شهید مطهری قدس سره پایتخت فعالیت خود را در تهران قرار داد تا آن‌چه که در حوزه علمیه آموخته بود در آن‌جا به دیگران بیاموزد، حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمدی نیز این‌چنین بود و بسیار به مراکز دانشگاهی و علمی پژوهشی خدمت کرد.
عضو خبرگان رهبری مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی را از پرچم‌داران وحدت حوزه و دانشگاه‌ هم عنوان کرد و در ادامه به سجایایی اخلاقی این عالم فرهیخته پرداخت و تصریح کرد: شخصیت ایشان شخصیت آرام، بی‌حاشیه و سخت‌کوش بود. حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی آن‌چه اندوخته بود، خالصانه در طبق اخلاص ‌گذاشت؛ وی انسانی کاملاً بی‌تکلف و بی‌تکبر بود و به سؤالات و حرف مردم خوب گوش می‌داد و سپس پاسخی ساده و مستحکم به آن‌ها می‌داد.
آیت‌الله حسینی بوشهری در پایان ابراز داشت: حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمدی قدس سره چهره‌ای مبارز و همراه امام راحل قدس سره، از پیشکسوتان شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و مؤسسان دانشگاه تربیت مدرس بود؛ بسیار دلسوز مردم و نگران معیشت آنان بود و با اقشار ضعیف همدردی می‌کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه