هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

  فراخوان اولین دوره‌ جایزه‌ سالانه «گفتمان مهدویت»

  فراخوان اولین دوره‌ جایزه‌ سالانه «گفتمان مهدویت»

مؤسسه فرهنگی هنری «اندیشه و تمدن شیعه» اولین فراخوان جایزه‌ فرهنگی، ادبی، هنری «گفتمان مهدویت» را در نکوداشت نویسنده و مدافع بزرگ عرصه مهدویت، آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی(قد) برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، از نویسندگان، پژوهشگران و پدیدآورندگان عزیز دعوت شده تا آثار تولیدی خود را در گروه‌های «پژوهش‌های مهدوی»، «داستان بلند و رمان»، «مجموعه داستان‌ کوتاه»؛ «مجموعه شعر مهدوی»، «مجموعه آثار مهدوی با محوریت کودکان» و «فیلمنامه بلند و کوتاه»، به دبیرخانه این فراخوان ارسال نمایند.
آثار ارسالی باید برای نخستین‌بار در سال ۱۴۰۱ با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید شده باشند و در یکی از گروه‌های بالا قرار گیرند.
امکان ارسال آثار در چند بخش وجود دارد؛ علاقه‌مندان می‌بایست دو نسخه از آثار تولیدی خود را تا مورخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ به دبیرخانه جایزه فرهنگی ادبی هنری «گفتمان مهدویت»، به نشانی قم، کدپستی ۳۷۱۵۷۶۵۷۶۶، مؤسسه اندیشه و تمدن شیعه ارسال نمایند. آثار ارسالی توسط هیئت داوران بررسی و در ایام میلاد مسعود حضرت بقیة‌الله‌الأعظم ارواح‌العالمین له الفداء، در مراسمی، از صاحبان آنها تجلیل می‌گردد.
نویسندگان، پژوهشگران و پدیدآورندگان می‌توانند، جهت راهنمایی بیشتر با آدرس ایمیل
andisheandtamaddoneshia@chmail.ir یا شماره شبکه مجازی ایتا ۰۹۱۹۲۹۵۳۶۲۳ در ارتباط باشند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه