هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

حوادث اخیر ناخالص‌ها را از قطار انقلاب پیاده می‌‌کند

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت

حوادث اخیر ناخالص‌ها را از قطار انقلاب پیاده می‌‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین نواب، با اشاره به اینکه دشمن، ایران یکپارچه را نمی‌خواهد، گفت: حوادث و ناآرامی‌ها ناخالصی‌ها را از قطار انقلاب پیاده می‌‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت، ۷ آبان در مراسمی که در مدرسه علمیه مهدی موعود‌(عج) قم برگزار شد، با اشاره به حوادث اخیر در کشور، گفت: هدف اصلی دشمن، اجرای طرح رژیم صهیونیستی در جمهوری اسلامی است؛ یعنی آنها نمی‌خواهند، ایران متحد و یکپارچه باشد.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام، به‌دنبال تجزیه ایران هستند، افزود: نظام سلطه و استکبار با تجزیه ایران، به‌دنبال مدیریت و بهره از منابع این کشور است و اغتشاشگران به خیال خام خود فکر می‌‌کنند، اگر به خیابان‌ها بریزند، آینده بهتری خواهند داشت؛ درحالی‌که این‌چنین نخواهد بود.
نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت، با اشاره به جلوگیری دشمن از سیطره تفکر نرم جمهوری اسلامی، بیان کرد: کشوری که زمانی سیم‌خاردار هم نداشت و به او نمی‌دادند، امروز با مقاومت و علم جوانانش، به موشک‌های نقطه‌زن رسیده است و تمام ترس دشمن، از انتشار تفکر مقاومت و قدرت نظام جمهوری اسلامی به سراسر دنیاست.
حجت‌الاسلام والمسلمین نواب خاطرنشان کرد: چادر از سر زن مسلمان کشیدن‌ کاری رضاخانی و نشأت‌گرفته از تفکر غرب و جامعه استکبار است که نمی‌توان به‌سادگی از کنار آن گذشت.
وی با اشاره به اینکه اگر کسی جایگاهی داشته باشد، به‌معنای این نخواهد بود که همه رفتار و گفتارش صحیح است، اذعان کرد: طلاب با بیان دل‌نشین و به‌دور از تنش، باید با برخی از چهره‌ها سخن بگویند و مواضع آنها را نسبت به حوادث اخیر به چالش بکشند.
نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت، با بیان اینکه حوادث و ناآرامی‌ها، ناخالصی‌ها را از انقلاب می‌‌گیرد، اظهار کرد: اگرچه این حوادث برای نظام و ملت ما هزینه‌ها در پی دارد؛ اما روی دیگر آن، پیاده شدن ناخالصی‌ها از قطار انقلاب است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه