هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

غرب با شیوه‌های جذاب به‌دنبال منحرف کردن نسل جوان است

آیت‌الله بشیر النجفی

غرب با شیوه‌های جذاب به‌دنبال منحرف کردن نسل جوان است

حضرت آیت‌الله بشیر نجفی، در پیامی به افتتاحیه هفتمین اجلاسیه مجمع عمومی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) اظهار کردند: آنچه که ما از جنگ و نزاع‌ها شاهد هستیم، به‌دلیل دوری ما از اسلام است.

بشر نمی‌تواند با شرافت زندگی کند؛ مگر اینکه به نظام الهی بها دهد. آنچه که انسان را به بهشت نزدیک می‌کند و از جهنم دور می‌سازد، از سوی اهل‌بیت(ع) بیان شده است که در چارچوب قرآن و سنت می‌باشد.
معظم‌له افزودند: در حوزه‌های علمیه آماده هستیم تا چالش‌های حیات را در چارچوب دین، بیان کنیم. باید کسب رضایت الهی، هدف حیات قرار گیرد.
ایشان خطاب به اعضای مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، اظهار کردند: باید محتوایی که برای نسل جوان شیعه تولید می‌شود، همراه با بهجت و فناوری باشد؛ چراکه غرب با شیوه‌های جذاب به دنبال منحرف کردن نسل جوان است.
ایشان افزودند: جهان به سمت چالش بزرگ با فناوری فضای مجازی می‌رود. اکنون فناوری در اغلب عرصه‌های زندگی انسان وارد شده است و باید مؤسسات فرهنگی به دنبال تولید محتوا در این زمینه باشند.
ایشان خاطرنشان کردند: تجربه عزاداری امام حسین(ع) به ما نشان داد که جوانان با این عزاداری‌ها، به سمت دین جذب شدند و براین اساس، باید بدانیم که اعتنا به شعائر حسینی، تأثیر ایجابی دارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه