هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

یازدهمین جشنواره قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود

مدیریت قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه خبر داد

یازدهمین جشنواره قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود

مدیریت قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه گفت: یازدهمین جشنواره رشته‌‌های معارفی قرآن و حدیث حوزه‌‌های علمیه با محوریت رشته‌‌های معارفی به‌صورت متمرکز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدحسن حسینی، ۲‌بهمن در گفت‌و‌گو با خبرگزاری حوزه، در تشریح اهداف و سیاست‌های این جشنواره سراسری، اظهار کرد: این دوره از جشنواره با رویکرد توسعه و تحول در رشته‌های معارفی برنامه‌ریزی شده است؛ لذا به‌دلیل دو سالانه شدن مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، جشنواره در این دوره تنها در بخش معارفی برگزار خواهد شد و بخش آوایی نخواهیم داشت و به‌دلیل شیوع ویروس کرونا همه رشته‌های جشنواره به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
مدیر اداره قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه از افزایش رشته‌ها و مخاطبان در جشنواره امسال خبر داد و بیان کرد: در جشنواره امسال تحولات خوبی پیش‌بینی شده؛ از جمله توسعه مخاطبان از طلاب و خانواده طلاب به اساتید، مدیران مدارس و کارمندان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و افزایش رشته‌های معارفی جشنواره از ۴ رشته به ۱۰ رشته.
حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به زمان ثبت‌نام تا 30 بهمن، عنوان کرد: برگزاری جشنواره در رشته تفسیر ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ و در سایر رشته‌ها از تاریخ ۳ تا ۵ اسفندماه مطابق جدول زمان‌بندی رشته‌ها خواهد بود و اسامی برگزیدگان ۱۵ اسفندماه اعلام و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه به نشانی  www.tahzib.ismc.ir مراجعه نمایند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه