هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

آیین تکریم «خانواده‌های موفق» طلاب و روحانیون برگزار شد

آیین تکریم «خانواده‌های موفق» طلاب و روحانیون برگزار شد

آیین تکریم خانواده‌های موفق طلاب و روحانیون در عرصه‌های جهاد و شهادت، قرآن، علمی، پژوهشی، کارآفرینی، فرهنگی و تبلیغی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در این مراسم، برگزاری مراسم تجلیل از خانواده‌های موفق حوزوی را ارزشمند دانست و از معاونت معیشت و خانواده مرکز خدمات برای برگزاری این مراسم قدردانی کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین میرمحمدی، طرح هدفمندی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه را آغاز تحول در حمایت از طلاب و روحانیون دانست و تکمیل آن را تا سطح خانواده نوید داد؛ به‌صورتی‌که موفقیت‌های علمی، هنری، فرهنگی، کارآفرینی و … خانواده نیز متناسب با گستره آن در هدفمندی حمایت‌ها تأثیرگذار است.
حجت‌الاسلام والمسلمین علائیان معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نیز در این مراسم، گفت: در سالی که گذشت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برنامه‌ای را تحت عنوان شناسایی خانواده‌های موفق حوزوی در دستور کار خود قرار داد و حدود ۲ هزار نفر مدارک خود را بارگذاری کردند.
معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بیان کرد: هیئت داوری مدارک بارگذاری‌شده را بررسی کرد و امروز ۳۰ خانواده‌ای که بیشترین امتیاز را آورده‌اند، تجلیل می‌شوند.
وی گفت: امیدواریم این نشست، فصل جدیدی از ارتباطات بین طلبه‌های موفق و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه باشد و بتوانیم در سال‌های آینده، از نظرات ارزشمند شما در حوزه‌های فکری و اجرایی بهره‌مند شویم و بتوانیم این الگوسازی را به کل جامعه نشر دهیم.
در پایان این مراسم از خانواده‌های موفق طلاب و روحانیون تجلیل شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه