هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

سطح۴ مشاوره اسلامی با گرایش ازدواج و خانواده راه‌اندازی می‌شود

مسئول مرکز تخصصی مشاوره اسلامی

سطح۴ مشاوره اسلامی با گرایش ازدواج و خانواده راه‌اندازی می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلیمن حسینخانی، از راه‌اندازی اولین دوره سطح۴ مشاوره اسلامی، با گرایش ازدواج و خانواده در قم طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت‌الاسلام والمسلیمن ‌هادی حسینخانی، ۲۲ مهر در جلسه یک‌روزه آموزشی و توجیهی دانش‌پژوهان سطح۳ مشاوره اسلامی حوزه علمیه کاشان، در مدرسه علمیه آیت‌الله ابوتراب امامی کاشانی، اظهـار داشت: تربیت مشاوران آشنا با آموزه‌های دینی، هدف اصلی راه‌اندازی رشته مشاوره اسلامی بود.
مسئول مرکز تخصصی مشاوره اسلامی با بیان اینکه برای راه‌اندازی رشته مشاوره اسلامی در ابتدا با مشکلاتی روبه‌رو بودیم، از برگزاری نهمین دوره رشته مشاوره اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر این رشته در ۱۲ استان کشور راه‌اندازی شده و همچنان رو به گسترش است.
حجت‌الاسلام والمسلیمن حسینخانی، از راه‌اندازی اولین دوره مشاوره اسلامی سطح۴ گرایش ازدواج و خانواده در قم خبر داد و گفت: به‌دلیل وجود اساتید توانمند در حوزه علمیه قم، امیدواریم بتوانیم گرایش‌های دیگری را به رشته مشاوره اسلامی اضافه کنیم.
وی مبارزه با فرهنگ غرب را از اهداف راه‌اندازی مشاوره اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: دانش‌پژوهان مشاوره اسلامی با انتخاب موضوعات مرتبط با مباحث علمی درسی، می‌توانند موفقیت‌های خوبی را در پیشرفت علمی به‌دست آورند.
مسئول مرکز تخصصی مشاوره اسلامی، نیاز جامعه به مشاوران اسلامی را، از دیگر دلایل راه‌اندازی این رشته برشمرد و یادآور شد: تمام تلاش خود را در اخذ رشته‌های بیشتر مشاوره اسلامی به‌جهت نیاز جامعه، به‌کار خواهیم گرفت.
 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه